APP Cl@ve en iOS
Saltar índex de la informacióGestions
L'APP Cl@ve integra també la gestió de servicis relacionats amb Cl@ve. En la icona de la interrogació de cada opció pots trobar una descripció de cadascuna d'elles.
Si es tracta d'un dispositiu que no està activat oferix opcions per al registre en Cl@ve i per a l'activació del dispositiu.


Si es tracta d'un dispositiu que ja està actiu, l'opció serà la de desactivació del dispositiu.


Des de l'"Àrea personal", situat en la icona de la part superior dreta pots accedir a la consulta de les teues dades en Cl@ve i tancar la sessió. Si tanques sessió, la pròxima vegada que òbrigues l'APP hauràs d'iniciar sessió introduint novament les teues dades identificatives i activant el dispositiu amb un SMS o certificat electrònic.

El menú "Les meues dades en Cl@ve" et permet consultar el DNI o NIE donat d'alta en el sistema Cl@ve. Per defecte, alguns dígits de l'usuari apareixen amb asteriscos per seguretat; no obstant això, pots seleccioner si fer-ho visible o ofuscar-ho per a l'APP polsant sobre la icona "Mostrar".

A més, tens estes altres opcions:
- Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve: pots efectuar este canvi si tens el certificat electrònic instal·lat en el dispositiu. També pots canviar el número de telèfon presencialment en una oficina de registre.

- Modificar el correu electrònic associat a Cl@ve: en este cas se sol·licitarà la dada de contraste: data de validesa o d'expedició del DNI o número de suport en cas de NIE.
Després se sol·licita el factor de seguretat que tinga establit l'usuari per al dispositiu i s'accedix al formulari per a modificar el correu electrònic.

- Obtindre nivell avançat: L'APP t'informa del teu nivell de registre, si tens un nivell de bàsic, apareix l'opció"Obtindre nivell avançat" per poder accedir a les gestions que el requerisquen en uns altres organismes. És necessari disposar de certificat electrònic o acudir presencialment a una oficina de registre per a obtindre este nivell avançat.

- Renunciar a Cl@ve: es requerix el factor de desbloquege del dispositiu.

Nota: Després de la renuncia, podràs registrar-te novament presencialment o amb certificat electrònic a través de l'APP o en la pàgina web.
L'accés"Les meues peticions de Cl@ve Mòbil" et permet consultar les sol·licituds d'autentificació amb Cl@ve Mòbil que hages realitzat mostrant la data, hora, organisme sol·licitant, tipus de petició (amb codi QR o sense codi QR) i si ha sigut confirmada. Prèviament hauràs de desbloquejar el dispositiu (pin, patró, empremta, reconeixement facial, etc.).

El menú "Cl@ve Permanent" inclou les següents gestions relacionades amb Cl@ve Permanent:

- Regenerar codi d'activació de Cl@ve Permanent. Indica la dada de contraste sol·licitat en funció del document (data del DNI o número de suport del NIE ), confirma el factor d'autentificació del dispositiu i accediràs al servei de regeneració del codi d'activació per a Cl@ve Permanent.
- Activació d'usuari de Cl@ve Permanent. Enllaça a este servici de la pàgina web de la Seguretat Social des del navegador predeterminat en el teu dispositiu.
- Gestió de la clau d'accés de Cl@ve Permanent. Permet realitzar un canvi de clau d'accés, recuperar una clau d'accés oblidada o donar de baixa l'usuari de Cl@ve Permanent.
L'opció"Revocar el certificat de Cl@ve Firma" revoca el certificat electrònic centralitzat associat a Cl@ve Firma.

