Pagament telefònic de deutes i liquidacions
Amb l'objectiu de facilitar als ciutadans el pagament dels deutes derivades de liquidacions efectuades per l'Administració està habilitat el servici telefònic d'assistència per al pagament d'estos deutes.
Per això hauràs de reservar cita per a ser atés telefònicament quan més et convinga accedint a l'apartat"Assistència i cita", "Assistència i cita per a particulars".
Facilita el teu NIF, a continuació, el nom i els teus cognoms. Polsa "Següent".
Marca l'opció"Altres gestions", després selecciona el servici "Pagar, ajornar i consultar deutes" i el tràmit que s'ajuste a la teua situació. Polsa "Següent".
Una vegada introduït el codi postal o selecionada la província, se t'oferiran les diferents opcions disponibles en aquell moment. Pots obtindre una atenció immediata per telèfon polsant "Sol·licitar dita" o una cita telefònica a la que et telefonarem segons el dia i tram horari seleccionat.
Si selecionas una atenció telefònica immediata, complimenta i confirma el número de telèfon al que desitges que et telefonem i polsa "Acceptar". Un agent telefònic es posarà en contacte amb tu al moment.
Si preferixes una cita telefònica seleccionant el dia i el tram horari del teu interés hauràs de complimentar i confirmar el número de telèfon al que et telefonarà un agent telefònic i un correu electrònic vàlid ja que se t'enviarà un correu amb les dades de teu cita des del qual podràs gestionar-la (modificar i anul·lar), si anara necessari.
Per a efectuar el pagament telefònic es requerix que estigues registrat en Cl@ve o disposes de certificat/ DNI electrònic o una autentificació eIDAS.
No obstant això, si es disposa de certificat electrònic o Cl@ve es podrà realitzar el pagament a través de l'opció"Pagar, ajornar i consultar deutes" de la Sede electrònica.