Saltar al contingut principal
Manual d'ajuda: Censos WEB

4.1.9. Altres impostos

La pestanya “Altres impostos”  s'habilita únicament si les activitats econòmica declarades generen obligacions addicionals diferents de l'IVA o de l'IRPF. Esta secció està especialment dissenyada per a reflectir la inscripció en registres relacionats amb impostos especials o altres tributs, i l'assumpció d'obligacions complementàries derivades d'activitats específiques.  

Es presenta dividida en blocs temàtics, segons la naturalesa de l'impost afectat. Alguns dels blocs més comuns:

  • Impostos especials sobre l'alcohol i begudes derivades o sobre hidrocarburs.

  • Impost sobre determinats Servicis Digitals.

  • Impostos Mediambientals.

  • Impost sobre les Primes d'Assegurança.

  • Impostos Especials.

Impostos especials

El sistema mostrarà la data d'alta de l'activitat indicada prèviament. En el cas d'haver declarat diverses activitats, es mostrarà la data d'inici corresponent a cadascuna  elles. 

Una vegada complimentats correctament estes dades, l'usuari podrà continuar a la ultima pestanya de l'assistent:  “Comerç intracomunitari”.