Contingut dels assentaments comptables
Coneix les dades i el contingut dels assentaments comptables que han de subministrar-se a l'Agència Tributària
Dades repercussió de l'Impost Especial
Grup de dades condicional.
Es complimentarà este grup de dades en el cas de moviments d'eixides de productes de l'establiment pels quals el titular de l'establiment estiguera obligat a repercutir l'Impost Especial d'acord amb el que disposen els articles 14.2 de la Llei d'Impostos Especials i 18 del Reglament dels Impostos Especials, quan la fabricació, emmagatzematge o transformació en règim suspensiu es realitze per compte aliè.
Estes dades es complimentaran tant en operacions amb repercussió de l'impost a tipus ple, com a tipus reduït, així com en supòsits en què resulte aplicable una exempció.
S'indicaran les dades de la persona o entitat a la que es realitza la repercussió de l'Impost Especial, d'acord amb el que disposa l'article 14.2 de la Llei d'Impostos Especials.
8.1 Destinatario repercusión IE (Impuesto Especial): tipus del document d'identificació
Haurà de consignar-se el tipus de document d'identificació del destinatari de la repercussió, segons la següent codificació:
| Valors | Descripció |
| 1 | NIF o NIE espanyol |
| 2 | NIF IVA intracomunitari |
| 3 | Altres |
8.2 Destinatario repercusión IE (Impuesto especial): número document identificació
Si el destinatari de la repercussió disposa de NIF o NIE espanyol, es consignarà este.
Si el destinatari de la repercussió no disposa de NIF o NIE espanyol, però disposa d'un NIF IVA assignat per les autoritats fiscals d'un altre Estat membre de la Unió Europea diferent d'Espanya, es consignarà el nombre del NIF IVA del que siga titular.
En uns altres casos, es consignarà qualsevol altre número que permeta la identificació del destinatari de la repercussió.
8.3 Destinatario repercusión IE (Impuesto especial): nom o raó social
Es consignarà el nom o raó social del destinatari de la repercussió.
En cas que el destinatari de la repercussió siga una persona física, s'indicarà el nom de la mateixa en el format ANOMENE 1/ANOMENE 2/NOM.