4.3. Foment de la prestació de servicis per mitjans electrònics
Igual que ha vingut ocorrent en els últims anys, al llarg de 2019, s'han produït notables avanços en l'àmbit de l'Administració electrònica per a fer més àgil, eficaç i pròxim el dret dels ciutadans a relacionar-se per mitjans electrònics amb l'Agència Tributària.
Tots estos avanços han permés a l'Agència Tributària seguir incrementant el nivell de servici i satisfacció dels usuaris. Així el demostren les enquestes independents que vénen realitzant l'Institut d'Estudis Fiscals-a través del seu Baròmetre fiscal-, les de Qualitat dels servicis públics de l'Institut per a l'Avaluació de les Polítiques Públiques o els informes de dades comparatives d'Administracions tributàries de l'OCDE.
- 4.3.1. Identificació, autentificació i firma. Cl@ve PIN
- 4.3.2. Registre electrònic general
- 4.3.3. Presentació telemàtica de declaracions tributàries
- 4.3.4. Subministrament immediat d'informació (SII)
- 4.3.5. Altres nous tràmits telemàtics
- 4.3.6. Notificacions electròniques
- 4.3.7. Altres mesures per al foment de l'Administració electrònica
- 4.3.8. Mesures per a simplificar l'ús de la tecnologia pels usuaris
- 4.3.9. Xàrcies socials: YouTube
- 4.3.10. Subministrament Immediat de Llibres comptables d'Impostos Especials