3.4. Termini de conservació
D'acord amb l'article 17.3.b, d i e del Reglament UE 2016/679, les dades recollits en l'exercici de les seues funcions no s'esborraran i romandran en les bases de dades de l'Agència Estatal d'Administració Tributària per poder donar cobertura a possibles reclamacions o requeriments legals que puguen presentar-se una vegada finalitzats els procediments que van justificar seu recollida.
A este efecte, l'eliminació dels documents administratius en poder de l'Agència Tributària es regirà pel que disposa el Reial decret 1164/2002, de 8 de novembre, pel qual es regula la conservació del patrimoni documental amb valor històric, el control de l'eliminació d'uns altres documents de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics i la conservació de documents administratius en suport diferent a l'original.
A més del descrit anteriorment, per als tractaments de dades que puguen tindre un termini de conservació diferent, este es descriu a cada una de les activitats de tractament que estan accessibles en el registre d'activitats de tractament.
Registre de les activitats de tractament