4.1.5.Altres consideracions
Qualsevol comunicació amb l'interessat es dirigirà al domicili assenyalat a efectes de notificacions, en el supòsit que la dada a requerir siga la del domicili, la comunicació podrà dirigir-se al domicili fiscal de l'interessat.
Si la sol·licitud no reunix els requisits assenyalats, es requerirà l'interessat perquè, en un termini de deu dies, repare la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, es tindrà per desestimada la seua petició.
Es rebutjarà la sol·licitud en els següents casos:
- Quan la sol·licitud siga presentada per una persona jurídica.
- Quan el sol·licitant siga una persona diferent de l'interessat o del seu representant legal.
- Quan s'haja exercitat el dret en els últims dotze mesos, tret que s'acredite un interés legítim.
- Quan es tracte de sol·licituds genèriques.
La comunicació amb l'interessat podrà fer-se tant per mig paper com per medi electrònic.En el cas d'haver exercit el dret pel mig electrònic, este serà el medi de resposta utilitzat.