5.10.Expedients No Processals
Descripció de l'activitat
Arxiu, gestió, instrument informatiu i avaluació dels servicis donats en les gestions amb altres Departaments de l'Agència i ens externs (Advocacies de l'Estat, Tribunals, etc.)i d'organització interna pròpia del funcionament del mateix Servici Jurídic.
Finalitat
Aplicació efectiva del sistema tributari estatal i duaner.
Interessats
- Contribuents i subjectes obligats
Dades
- Dades de l'interessat:DNI/NIF, Nom i Cognoms
- Matèries sobre les quals versa la consulta de l'interessat
- Responsables de l'elaboració de la resposta:Nom i Cognoms
Tractaments
- Recollida
- Registre
- Emmagatzemament
- Estructuració
- Modificació
- Actualització
- Còpia
- Anàlisi
- Consulta
- Extracció
- Difusió
- Interconnexió
- Limitació
- Supressió
- Destrucció
- Altres
Destinataris
- Servici jurídic
Transferències internacionals
No es preveuen
Terminis previstos per a la supressió
Les dades obtingudes no s'esborraran i romandran a les bases de dades de l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) per a poder donar cobertura a possibles requeriments legals o un altre tipus de reclamacions que puguen sorgir.
Elaboració de perfils
Partint de les accions encomanades a l'AEAT per a l'exercici de les seues funcions, les dades de les activitats podran ser tractades per a l'anàlisi i mineria de dades.
Mesures tècniques/organitzatives
Totes les dades tractades han sigut avaluades a través d'una anàlisi de riscos, havent obtingut la relació de mesures tècniques i organitzatives a aplicar.
Les esmentades mesures han sigut aplicades d'acord al Pla d'adequació aprovat.
Més informació
Este fitxer conté informació de gestions amb altres Departaments de l'Agència i ens externs (Advocacies de l'Estat, Tribunals, etc.)i d'organització interna pròpia del funcionament del mateix Servici Jurídic.L'ús principal d'este fitxer, a més de com instrument informatiu, és servir d'arxiu i d'eina de gestió i avaluació del Servici, a través de l'anàlisi i mineria de dades.