Saltar al contingut principal
Informació a l'interessat sobre protecció de dades

5.23. Gestió documental de l'AEAT

Descripció de l'activitat

Gestionar tots els documents electrònics de l'AEAT.

Finalitat

Aplicació efectiva del sistema tributari estatal i duaner.

Interessats

  • Contribuents i subjectes obligats

 Dades

  • Com metadada en taules de BD: NIF, número de telèfon, correu electrònic, part pública de certificats usats per a autenticar-se, firma biomètrica.

 Tractaments

  • Recollida 
  • Registre
  • Emmagatzematge
  • Estructuració 
  • Modificació
  • Actualització
  • Còpia
  • Anàlisi
  • Consulta
  • Extracció
  • Difusió
  • Interconnexió
  • Limitació
  • Supressió 
  • Destrucció
  • Altres

Destinataris

  • Altres AP dins dels termes recollits per l'article 95 de la LGT

Transferències internacionals

No es preveuen

Terminis prevists per a la supressió

Les dades recollits no s'esborraran i romandran en les bases de dades de l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) per poder donar cobertura a possibles requeriments legals o un altre tipus de reclamacions que puguen sorgir.

Elaboració de perfiles

Sobre la base de les accions encomanades a l'AEAT per a l'exercici de les seues funcions, les dades de les activitats podran ser tractats per a l'anàlisi i mineria de dades.

Mesures tècniques/organitzatives

Totes les dades tractats han sigut avaluats a través d'una anàlisi de riscos, havent obtingut la relació de mesures tècniques i organitzatives a aplicar.

Estes mesures han sigut aplicades d'acord amb el Pla d'adequació aprovat.

Més informació