APP Cl@ve a Android
Saltar índex de la informacióGestions
L'APP Cl@ve integra també la gestió de serveis relacionats amb Cl@ve. En la icona de la interrogació de cada opció pot trobar una descripció de cadascuna d'elles.
Si es tracta d'un dispositiu que no està activat es mostrarà l'opció"Iniciar sessió" per activar el dispositiu. Introdueix el teu DNI o NIE i la dada de contrast i prem "CONTINUAR".

Si no estàs registrat l'APP et dona opció a registrar-te de manera immediata mitjançant videoidentificació, amb certificat electrònic o DNIE ; també podràs registrar-te presencialment en una oficina de registre. Si ja estàs registrat en Cl@ve podràs identificar-te amb un codi per SMS, amb certificat electrònic o amb DNIE.

Si es tracta d'un dispositiu que ja està actiu, l'opció serà la de desactivació del dispositiu prement "Tancar sessió".


Gestions disponibles en l'APP Cl@ve:
Les meves dades en Cl@ve
Aquest apartat et permet consultar el DNI o NIE donat d'alta en el sistema Cl@ve. Per defecte, alguns dígits de l'usuari apareixen amb asteriscos per seguretat, no obstant això, pots seleccioner si fer-ho visible o ofuscar-ho per a l'APP prement sobre la icona "Mostrar".

Des de l'"Àrea personal", situat en la icona de la part superior dreta pots accedir a la consulta de les teves dades en Cl@ve i tancar la sessió. Si cierrras sessió, la propera vegada que obris l'APP hauràs d'iniciar sessió introduint novament les teves dades identificatives i activant el dispositiu amb un SMS, certificat electrònic o DNIE.

A més, tens aquestes altres opcions:
-
Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve: pots efectuar aquest canvi si tens el certificat electrònic instal·lat en el dispositiu, o amb DNIE si el dispositiu té NFC. També pots canviar el número de telèfon presencialment en una oficina de registre.

-
Modificar el correu electrònic associat a Cl@ve: en aquest cas se sol·licitarà la dada de contrast: data de validesa o d'expedició del DNI o número de suport en cas de NIE.

Després se sol·licita el factor de seguretat que tingui establert l'usuari per al dispositiu i s'accedeix al formulari per modificar el correu electrònic.

-
Obtenir un nivell de seguretat superior en Cl@ve: per pujar el registre en Cl@ve al nivell alt que requereixen alguns organismes també es necessita certificat electrònic o DNIE amb un mòbil amb tecnologia NFC. També pots obtenir un nivell superior de registre en Cl@ve presencialment en una oficina de registre.

-
Renunciar a Cl@ve: es requerirà el factor de desbloqueig del teu dispositiu mòbil (rastre, patró, Pin, etc).


Nota: Després de la renúncia, podràs registrar-te novament presencialment, mitjançant videoidentificació o amb certificat/ DNI electrònic.
Les meves peticions de Cl@ve Mòbil
L'accés et permet consultar les sol·licituds d'autenticació amb Cl@ve Mòbil que hagis realitzat mostrant la data, hora, organisme sol·licitant, tipus de petició (amb codi QR, sense codi QR o amb SMS ) i si ha estat confirmada. Prèviament hauràs de desbloquejar el dispositiu (pin, patró, rastre, reconeixement facial, etc.)

Pots establir filtres segons l'estat i tipus de codi, l'organisme sol·licitant i les dates des de/fins a de la sol·licitud. En la icona de les ratlles, pots establir l'ordre en què es mostrin les peticions.

Cl@ve Permanent
Inclou les següents gestions relacionades amb "Cl@ve Permanent":

-
Regenerar codi d'activació de Cl@ve Permanent. Indica la dada de contrast sol·licitat en funció del document (data del DNI o número de suport del NIE ), confirma el factor d'autenticació del dispositiu i accediràs al servei de regeneració del codi d'activació per a Cl@ve Permanent.


-
Gestionar contrasenya de Cl@ve Permanent. Permet realitzar un canvi de contrasenya, recuperar una contrasenya oblidada o donar de baixa l'usuari de Cl@ve Permanent.

Cl@ve Signatura
En aquest apartat trobaràs els serveis de renovació i revocació de Cl@ve Signatura.
-
L'opció"Renovar registre nivell alt per a Cl@ve Signatura amb DNI electrònic" permet renovar el registre avançat en Cl@ve mitjançant DNI electrònic per seguir utilitzant la signatura electrònica en tràmits oficials. És necessari cada cinc anys per mantenir la validesa del certificat i garantir l'accés assegurança a serveis públics.

La pròpia aplicació t'ofereix els passos a seguir per a l'ús del DNIE en el teu dispositiu. Activa la tecnologia NFC, introdueix el número CAN del teu DNI i enganxa el DNIE al dispositiu mòbil quan te l'indiqui, no ho retiris mentre no s'hagi completat el procés.
-
Des de "Revocar el certificat de Cl@ve Signatura" pots revocar el certificat electrònic centralitzat associat a Cl@ve Signatura.

