APP Cl@ve a Android
Saltar índex de la informacióGestions
L'APP Cl@ve integra també la gestió de serveis relacionats amb Cl@ve. En la icona de la interrogació de cada opció pot trobar una descripció de cadascuna d'elles.
Si es tracta d'un dispositiu que no està activat ofereix opcions per al registre en Cl@ve i per a l'activació del dispositiu.
Si es tracta d'un dispositiu que ja està actiu, l'opció serà la de desactivació del dispositiu.
El menú "Les meves dades en Cl@ve" agrupa aquests serveis:
-
Consultar les meves dades en Cl@ve mostra el DNI o NIE donat d'alta en el sistema Cl@ve (ocultant alguns dígits per seguretat amb asteriscos), el número de telèfon associat al registre amb l'opció de modificar-ho (només es mostres els tres últims números per seguretat), el correu electrònic associat, amb l'opció de modificar-ho, i la possibilitat de renunciar al servei si consideres que les dades no són correctes, per haver estat modificats sense el teu consentiment o per evitar possibles accessos fins que puguis configurar les dades correctes.
-
Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve: es permet efectuar aquest canvi si té certificat electrònic instal·lat en l'APP, o amb DNIE si el dispositiu té NFC, o mitjançant videotrucada per a la qual cosa serà necessari tenir instal·lada l'APP Zoom en el dispositiu. No obstant això, el servei de modificació del número de telèfon per videotrucada no es troba actiu temporalment.
-
Modificar el correu electrònic associat a Cl@ve: en aquest cas se sol·licitarà la dada de contrast: data de validesa o d'expedició del DNI o número de suport en cas de NIE.
Després se sol·licita el factor de seguretat que tingui establert l'usuari per al dispositiu i s'accedeix al formulari per modificar el correu electrònic.
-
Obtenir un nivell de seguretat superior en Cl@ve: per pujar el registre en Cl@ve al nivell alt que requereixen alguns organismes també es necessita certificat electrònic o DNIE amb un mòbil amb tecnologia NFC.
-
Renunciar a Cl@ve: es requerirà el factor de desbloqueig del teu dispositiu mòbil (rastre, patró, Pin, etc).
Nota: Després de la renúncia, només podràs registrar-te novament presencialment o amb certificat / DNI electrònic.
L'accés"Les meves peticions de Cl@ve Mòbil" et permet consultar les sol·licituds d'autenticació amb Cl@ve Mòbil que hagis realitzat mostrant la data, hora, organisme sol·licitant, tipus de petició (amb codi QR o sense codi QR) i si ha estat confirmada. Prèviament hauràs de desbloquejar el dispositiu (pin, patró, rastre, reconeixement facial, etc.)
Pots establir filtres segons l'estat i tipus de codi, l'organisme sol·licitant i les dates des de/fins a de la sol·licitud. En la icona de les ratlles, pots establir l'ordre en què es mostrin les peticions.
El menú "Cl@ve Permanent" inclou les següents gestions relacionades amb "Cl@ve Permanent":
-
Regenerar codi d'activació de Cl@ve Permanent. Indica la dada de contrast sol·licitat en funció del document (data del DNI o número de suport del NIE ), confirma el factor d'autenticació del dispositiu i accediràs al servei de regeneració del codi d'activació per a Cl@ve Permanent.
-
Activació d'usuari de Cl@ve Permanent. Enllaça a aquest servei de la pàgina web de la Seguretat Social des del navegador predeterminat en el teu dispositiu.
-
Gestió de la contrasenya de Cl@ve Permanent. Permet realitzar un canvi de contrasenya, recuperar una contrasenya oblidada o donar de baixa l'usuari de Cl@ve Permanent.
L'opció"Revocar el certificat de Cl@ve Signatura" revoca el certificat electrònic centralitzat associat a Cl@ve Signatura.