APP Cl@ve en iOS
Saltar índex de la informacióGestions
L'APP Cl@ve integra també la gestió de serveis relacionats amb Cl@ve. En la icona de la interrogació de cada opció pots trobar una descripció de cadascuna d'elles.
Si es tracta d'un dispositiu que no està activat ofereix opcions per al registre en Cl@ve i per a l'activació del dispositiu.


Si es tracta d'un dispositiu que ja està actiu, l'opció serà la de desactivació del dispositiu.


Des de l'"Àrea personal", situat en la icona de la part superior dreta pots accedir a la consulta de les teves dades en Cl@ve i tancar la sessió. Si tanques sessió, la propera vegada que obris l'APP hauràs d'iniciar sessió introduint novament les teves dades identificatives i activant el dispositiu amb un SMS o certificat electrònic.

El menú "Les meves dades en Cl@ve" et permet consultar el DNI o NIE donat d'alta en el sistema Cl@ve. Per defecte, alguns dígits de l'usuari apareixen amb asteriscos per seguretat; no obstant això, pots seleccioner si fer-ho visible o ofuscar-ho per a l'APP prement sobre la icona "Mostrar".

A més, tens aquestes altres opcions:
- Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve, pots efectuar aquest canvi si tens el certificat electrònic instal·lat en el dispositiu. També pots canviar el número de telèfon presencialment en una oficina de registre.

- Modificar el correu electrònic associat a Cl@ve: en aquest cas se sol·licitarà la dada de contrast: data de validesa o d'expedició del DNI o número de suport en cas de NIE.
Després se sol·licita el factor de seguretat que tingui establert l'usuari per al dispositiu i s'accedeix al formulari per modificar el correu electrònic.

- Obtenir nivell avançat: L'APP t'informa del teu nivell de registre, si tens un nivell de bàsic, apareix l'opció"Obtenir nivell avançat" per poder accedir a les gestions que el requereixin en uns altres organismes. És necessari disposar de certificat electrònic o acudir presencialment a una oficina de registre per obtenir aquest nivell avançat.

- Renunciar a Cl@ve: es requereix el factor de desbloqueig del dispositiu.

Nota: Després de la renúncia, podràs registrar-te novament presencialment o amb certificat electrònic a través de l'APP o en la pàgina web.
L'accés"Les meves peticions de Cl@ve Mòbil" et permet consultar les sol·licituds d'autenticació amb Cl@ve Mòbil que hagis realitzat mostrant la data, hora, organisme sol·licitant, tipus de petició (amb codi QR o sense codi QR) i si ha estat confirmada. Prèviament hauràs de desbloquejar el dispositiu (pin, patró, rastre, reconeixement facial, etc.).

El menú "Cl@ve Permanent" inclou les següents gestions relacionades amb Cl@ve Permanent:

- Regenerar codi d'activació de Cl@ve Permanent. Indica la dada de contrast sol·licitat en funció del document (data del DNI o número de suport del NIE ), confirma el factor d'autenticació del dispositiu i accediràs al servei de regeneració del codi d'activació per a Cl@ve Permanent.
- Activació d'usuari de Cl@ve Permanent. Enllaça a aquest servei de la pàgina web de la Seguretat Social des del navegador predeterminat en el teu dispositiu.
- Gestió de la contrasenya de Cl@ve Permanent. Permet realitzar un canvi de contrasenya, recuperar una contrasenya oblidada o donar de baixa l'usuari de Cl@ve Permanent.
L'opció"Revocar el certificat de Cl@ve Signatura" revoca el certificat electrònic centralitzat associat a Cl@ve Signatura.

