Funcionamento e manexo da Plataforma Informativas (última versión)
Saltar índice da informaciónComo emitir certificados desde a Plataforma Informativas
A Plataforma Informativa permite a emisión de certificados unicamente para o modelo 190. Se necesitas emitir un certificado de calquera outro modelo agregado ao programa, deberás facero polos teus propios medios. Selecciona un ou varios perceptores para que se habilite a icona "Emisión de certificados" situados na marxe dereito.
Se accediches a algún perceptor concreto e desexas volver á listaxe para poder emitir outros certificados, elixe no desdobrable a vista "Lista de Perceptores e percepcións".
Tamén se poderá acceder á opción "Emisión de Certificados" pulsando co botón dereito do rato sobre o perceptor seleccionado.
Segue as instrucións do asistente para a súa obtención. Podes seleccionar o idioma do certificado entre as linguas cooficiais. Por defecto, o programa xera o certificado na carpeta "ImpPDF" situado na carpeta de instalación da Plataforma Informativa e o ficheiro identifícase co nome "Certificado _NIF pdf".
Se tes dúbidas sobre a carpeta que tes predeterminada para xerar o ficheiro PDF, podes comprobaro desde o menú da parte superior do programa, en "Ferramentas", "Preferencias de Usuario", "Modelo 190", "Emisión de Certificados". É recomendable que a carpeta seleccionada estea en C:\aeat\Informativas ou na ruta onde instalases o programa da Plataforma Informativa.
Se se ordenan os perceptores por NIF ou por apelidos e nome ou razón social, emitiranse os certificados por NIF ou en orde alfabético, sempre ascendente. Para iso, deberás seleccionar a preferencia correspondente. Accede ao menú "Ferramentas", "Preferencias de Usuario", "Modelo 190", "Emisión de Certificados" e marca a opción que desexes.
O programa permite a emisión de certificados colectivos, é dicir, correspondentes a varios perceptores seleccionados para un determinado retenedor. Para facilitar a selección, os rexistros de declarantes ou perceptores poden ordenarse por calquera dos campos que os compoñen, tanto en orde ascendente como descendente, facendo dobre clic sobre a cabeceira da columna do campo polo que se desexe establecer a orde.
Porén, non existe forma de emitir os certificados segundo o resto de criterios (estado, NIF de representante, clave ou subclave). É posible ordenar os declarados segundo estes criterios (só para visualizaros) na pestana correspondente da vista xeral do programa, pero non no asistente para a emisión de certificados.
Para a obtención dos certificados é preciso que a declaración fose cumprimentada correctamente. Se os datos foron validados satisfactoriamente mostrarase a pantalla de xeración de certificados, onde aparecen os perceptores seleccionados. Nesta xanela captúranse tamén, como datos adicionais obrigatorios, as datas de inicio e finalización do exercicio e outros datos non obrigatorios.
Unha vez finalizado o proceso de impresión, móstrase o resumo da emisión de certificados con indicación de se foron emitidos e, en caso contrario, a descrición da causa da súa exclusión. Hai que ter en conta que, nos casos en que por un motivo ou outro non sexa posible a xeración de certificados mediante o programa de axuda, estes deberán ser emitidos de forma manual. Xerarase un único certificado por perceptor en formato PDF
Para máis información sobre a emisión de certificados desde a Plataforma Informativas abre o modelo e consulta a información dispoñible na axuda do programa desde o menú "Axuda", "Axuda plataforma", "Emisión de Certificados".
Tamén está dispoñible o formulario en PDF para cubrir e imprimir directamente o certificado.