Funcionamento e manexo da Plataforma Informativas (última versión)
Saltar índice da informaciónXerar declaracións complementarias ou substitutivas
Declaracións complementarias
No caso das declaracións Informativas, o programa de axuda non contempla as declaracións complementarias por modificación ou anulación de datos.
É dicir, só se marcará cunha "X" o recadro "Declaración complementaria por inclusión de datos" (dentro da Plataforma Informativa na pestana que contén os datos do declarante) cando a presentación da declaración teña por obxecto incluír perceptores (declarados ou o que corresponda) que, debendo ser incluídos noutra declaración do mesmo exercicio presentado con anterioridade, fosen completamente omitidos na mesma. Na declaración complementaria soamente incluiranse as percepcións omitidas que motivan a súa presentación.
Neste caso, deberá incluírse tamén o número identificativo da declaración anterior. Hai que ter en conta que cómpre xerar de novo o ficheiro para a presentación electrónica da declaración.
Para modificar datos incluídos nunha declaración xa presentada (corrixir, dar de alta ou baixa rexistros e corrixir a folla resumo) utilizarase a opción "Consultas e modificacións de declaracións" correspondentes a cada modelo, á que se pode acceder desde a Sede Electrónica.
Declaracións substitutivas
Cando a presentación da declaración teña por obxecto anular e substituír completamente a outra declaración anterior na que se incluísen datos inexactos ou erróneos, marcarase o recadro "Declaración substitutiva". Neste caso, deberá incluírse tamén o número identificativo (número de xustificante) de 13 díxitos da declaración anterior.
Cobre a declaración, marca o recadro correspondente e xera de novo o ficheiro para a presentación electrónica da declaración complementaria ou substitutiva.