Mensaxe Cargando ámbito ou Procesando ao realizar un trámite
Saltar índice da informaciónMensaxe Cargando ámbito ou Procesando en Windows
Se á hora de acceder ou asinar un trámite electrónico a mensaxe "Cargando ámbito..."ou "Procesando" non desaparece, revisa os distintos aspectos cos que este erro está relacionado:
Accede ao trámite con Internet Explorer
Informámoste de que as últimas versións dos navegadores Google Chrome e Mozilla Firefox deixaron de executar o plugin de Xava, ademais, o navegador Microsoft Edge non executa os plugins de Xava (segundo se indica na páxina oficial de Xava).Polo tanto, o acceso aos trámites que requiren a execución deste compoñente necesitan o uso de Internet Explorer.Para máis información sobre os requisitos e características dos distintos navegadores de internet faga clic no enlace "Comprobacións técnicas.Requisitos técnicos para realizar trámites na Sede Electrónica".
Verifica se Xava está instalada no teu equipo
Comproba que a última versión de Xava está instalada no teu equipo e o plugin habilitado no navegador Internet Explorer.As instrucións para realizar esta comprobación encóntranse no enlace "Comprobación da Máquina Virtual Xava", opción Windows.
Reinicie o equipo para asegurar que se gardan os cambios.
Revisa o Panel de Control de Xava
Accede ao menú "Inicio", "Panel de Control", "Programas" ou escribe "Panel de control" no buscador, ao lado do botón de inicio de Windows, "Programas".En Windows 8, para acceder ao Panel de Control, sitúa o cursor na esquina superior dereita da pantalla de "Escritorio";habilitarase a barra de accesos. Selecciona "Configuración" e fai clic en "Panel de control", "Programas".Entra en "Xava".
Peluxe a caché de Xava.No panel de control de Xava, na pestana "Xeral", fai clic en "Configuración..."de "Arquivos temporais de Internet";despois en "Suprimir arquivos", marca as tres casas e pulsa "Aceptar".
Comproba as opcións de seguridade na pestana "Seguridade".Marca a opción "Activar o contido de Xava no explorador".Despois pulsa "Restaurar Peticións de Datos de Seguridade", "Restaurar Todo".
Nalgúns casos, o antivirus impide a execución de correcta de Xava.Desactívao momentaneamente mentres realizas o trámite.
Accede novamente ao trámite asegurándote de que aceptas os applets de Java cando lle apareza a correspondente ventá para executar a aplicación.
Se persiste o problema, desinstala todas as versións de Xava e reinstala fóra de liña
Pecha todas as páxinas do navegador que teñas abertas.
Desinstala todas as versións de Xava que teñas instaladas.Para iso, accede a "Inicio", "Panel de control" (ou no buscador escribe "Panel de control"), "Programas", Programas e características e desinstala TODAS as versións de Xava que teñas instaladas.Localiza todas as versións de Xava no listado de programas e fai clic en "Desinstalar".
En Windows 8, para acceder ao Panel de Control accede á barra de accesos situando o cursor na esquina superior dereita da pantalla de "Escritorio" e selecciona "Configuración".Fai clic en "Panel de control", "Programas", Programas e características.
Reinicia o equipo e accede á páxina oficial de Xava (www.java.com).Consulta o enlace "Descarga e instalación da Máquina Virtual Xava" coas instrucións para instalar Xava.
Por último, recomendámosche que comprobes que a Máquina Virtual Xava estea correctamente instalada no seu equipo dende a páxina oficial de Xava.