Mensaxes específicas de erro
Saltar índice da informaciónRexeitada por duplicidade
Se ao realizar unha presentación, aparécelle unha mensaxe do tipo "Rexeitado por duplicidade. Titular figura como titular doutra declaración "é que xa existe unha declaración da mesma modelo presentada para ese titular; é dicir, a declaración xa está presentada.
Tamén pode ser que ao facer clic no botón "Asinar e enviar" no momento da sinatura producísese un dobre clic, o que xera unha dobre presentación e como resposta óbténse só a páxina en que se rexeita a declaración.
Para comprobar que a declaración está presentada e recuperar o xustificante de presentación accede ao portal "Os meus expedientes" da Sede Electrónica. Cómpre identificarse con certificado electrónico ou sistema Cl@ve. Desde "Consultar as súas declaracións presentadas" encóntranse aquelas declaracións que se presentasen electronicamente a nome do titular do certificado electrónico utilizado ou con Cl@ve. Para consultar declaracións de terceiras persoas deberás estar apoderado para iso.
Tamén podes acceder a través das xestións de cada modelo no apartado "Todas as xestións" da Sede Electrónica. Localiza o modelo en cuestión e accede a calquera das opcións de consulta dispoñible.
Lembra que no caso do modelo 036 é posible presentar unha nova declaración do modelo. Non obstante, se no momento de realizar a presentación aparéceche a mensaxe "Declaración existente", cómpre esperar aproximadamente 24 horas para tramitar a nova declaración.