Modelo 650
Saltar índice da informaciónComo obter a predeclaración do modelo 650 para presentación en papel.Ceuta e Melilla
Se desexa presentar en papel o modelo 650 de residentes en Ceuta e Melilla dispón dun formulario on line na Sede Electrónica para xerar a predeclaración dentro dos trámites do modelo 650.
O prazo de presentación é de seis meses contados dende o día de falecemento do causante ou dende aquel en que adquira firmeza a declaración de falecemento.
Ao acceder, mostrarase unha pantalla con tres opcións:
- "Alta de predeclaración de Ceuta e Melilla", para xerar unha nova predeclaración.
- "Continuar predeclaracion", se se necesita modificar ou continuar coa cumprimentación dun modelo 650 non finalizado.Será necesario indicar o NIF do presentador, o correo electrónico do presentador e a clave persoal achegada ao gardar o modelo por primeira vez.
- "Consultar", para visualizar o detalle dunha predeclaración finalizada.Será necesario indicar o NIF do presentador e o número da predeclaración obtida.Unha vez introducidos os datos solicitados, pódese descargar o PDF xerado e finalizado.
Pulsa sobre "Alta de Predeclaración de Ceuta e Melilla" para iniciar a predeclaración.
O programa componse de tres seccións:
- Datos previos ás autoliquidacións
- Cumprimentación das autoliquidacións
- Visualización do modelo cumplimentado
1.Datos previos ás autoliquidacións
Neste primeiro paso encontraremos tres pestanas:"Datos xerais", "Relación de suxeitos pasivos" e "Relación de bens" que integran o caudal hereditario.
Ten en conta que os campos marcados con asterisco son de cumprimentación obrigatoria.
Non é necesario introducir todos os datos e efectuar todos os pasos nunha soa sesión, xa que a opción "Gardar cambios" permite recuperar máis adiante os datos consignados ata ese momento. Ao gardar por primeira vez, hai que introducir unha clave persoal que servirá, xunto co NIF e o correo electrónico do presentador, para recuperar a declaración dende a opción "Continuar predeclaración" na ventá inicial.Antes de abandonar a sesión, recorda sempre pulsar "Gardar cambios".
Na primeira pestana "Datos xerais" débese especificar se se trata dun documento público ou privado, cumprir os datos identificativos do causante, engadir datos de residencia despregando a pestana "Dirección residencia habitual do Causante" e indicar os datos do presentador e as características da sucesión.
Os datos do presentador (NIF e correo electrónico) son necesarios para poder seguir cubrindo a declaración máis adiante; é importante indicar correctamente o correo electrónico, xa que se solicitará, xunto coa clave persoal elixida, para recuperar a declaración gardada para seguir cumplimentándoa.
Na seguinte pestana "Relación de suxeitos pasivos", cumpriranse os datos de cada un dos suxeitos pasivos do imposto, (herdeiros), que subscriban a autoliquidación, con indicación de se son ou non residentes en territorio español, os datos persoais despregando a pestana "Dirección residencia habitual do Pasivo" para engadir datos adicionais, o título sucesorio (podes marcar unha ou varias celas) e os datos da liquidación (se é complementaria deberase introducir o número de xustificante da anterior).O programa só efectuará os cálculos se aplica a normativa estatal.Pulsa o botón "Engadir un suxeito pasivo".
Dende esta mesma pestana tamén se poden eliminar e dar de alta novos suxeitos pasivos.
Na pestana "Relación de bens que integran o caudal hereditario", deberanse indicar datos como o valor ou porcentaxe de titularidade en función dos tipos de bens. Ten en conta que algunhas delas, como as casas "Caudal sucesorio" e "[16.]Valor calculado" autocalcúlanse e non se poden editar.
Se a cumprimentación do primeiro paso non é correcta, abrirase unha ventá cos erros detectados ao intentar continuar.
Pulsa "Gardar cambios" para gardar os datos introducidos ata o momento.Se é a primeira vez que se pulsa este botón, haberá que introducir unha clave persoal que se solicitará posteriormente, xunto co NIF e correo electrónico, en caso de non finalizar a cumprimentación e querer recuperala máis tarde. Hai que ter en conta que distingue entre maiúsculas e minúsculas.
Cando non existan erros no paso 1, poderase acceder ao seguinte paso:"Cumprimentación das autoliquidacións".
2.Cumprimentación das autoliquidacións
Pulsando sobre o número de orde ou sobre o nome do suxeito pasivo accédese polo miúdo da autoliquidación para completar a cumprimentación.
A pantalla que se mostre dependerá da normativa aplicable que se indicase para ese suxeito pasivo en "Datos Liquidación".
Nesta mesma ventá, encóntrase o botón "Simular", co que se pode obter un PDF co resultado da autoliquidación, que non é válido para a presentación.Poderanse visualizar tanto as autoliquidacións individuais dos suxeitos pasivos, coma o modelo completo.
O PDF xerado gárdase por defecto na carpeta AEAT, aínda que se pode seleccionar unha ruta alternativa.
3.Visualización do modelo cumplimentado
Unha vez comprobada a declaración, hai que pulsar sobre "Paso a 3.Visualización do modelo cumprido" para obter o modelo en PDF xa cumprido e presentalo en papel.
Ao avanzar ao paso 3 quedarán bloqueados os datos consignados ata este momento, impedindo calquera modificación posterior.Pulsa "Si" no aviso.
Obterase un número de predeclaración que servirá para poder visualizar o documento en calquera momento dende a ventá inicial do modelo 650 no apartado "Consultar".
O botón "Visualizar o modelo cumprido para imprimir" permite obter o PDF xa validado.Pódese abrir directamente o documento PDF ou gardalo na ruta prefírase.
Xéranse os exemplares correspondentes para os interesados, a Administración e o documento de ingreso para a Entidade Colaboradora, ademais das instrucións detalladas que se deben seguir para a efectiva presentación da declaración.