Modelo 650
Saltar índice da informaciónComo efectuar a presentación electrónica do modelo 650.Ceuta e Melilla
A presentación do modelo 650 realizarase naqueles casos nos que os contribuíntes deban cumprir as súas obrigas por este Imposto á Administración Tributaria do Estado, e polo tanto o rendemento non se cedese ás Cidades Autónomas, en virtude do establecido na Lei 22/2009, do 18 de decembro.O prazo de presentación é de seis meses contados dende o día de falecemento do causante ou dende aquel en que adquira firmeza a declaración de falecemento.
Para visualizar correctamente todas as partes do formulario, antes de acceder, recoméndase comprobar o zoom e tamaño de letra establecido no navegador (unha vez presentada a declaración poderase volver ao zoom e tamaño de letra anterior).
En Internet Explorer, dende a opción "Ver" da barra de menú (pode activarse coa tecla F10), "Tamaño de texto", seleccionar "Mediano";en "Zoom" seleccionar 100%.Tamén se pode seleccionar o zoom dende a icona da rosca.
- En Microsoft Edge, dende a icona de tres puntos horizontais, situado na esquina superior dereita e en "Zoom" seleccione 100% cos signos "+" e "-", despois pulse "Configuración", "Aparencia", "Fontes" e en "Tamaño de fonte" seleccione "Medio (recomendado)".
En Google Chrome, dende "Configuración" (pulsando sobre os tres puntos verticais na parte superior dereita do navegador), "Aspecto", en "Tamaño da fonte" seleccionar "Mediano (recomendado)";en "Zoom da páxina" seleccionar 100%.Tamén dende Achegar/afastar pódese seleccionar o zoom a 100%.
En Mozilla Firefox, dende á icona de tres raias, en "Tamaño" seleccionar 100% cos signos "+" e "-";en "Opciones", "Xeral", Idioma e aparencia e en "Tipografías e cores" seleccionar un tamaño inferior ao actual, en caso de non visualizar correctamente o formulario.
En Safari, dende "Visualización", "Ampliar" ou "Reducir".
A presentación poderá ser efectuada polo propio suxeito pasivo cando sexa o único obrigado, por unha persoa apoderada polo resto de suxeitos pasivos ou ben por un colaborador social que actúe en representación de todos os suxeitos pasivos.
Identifícate con firma dixital (certificado ou DNI electrónico) ou ben mediante o sistema de identificación Cl@ve PIN.
Ao acceder, mostrarase unha pantalla con dúas opcións:
- Alta de declaración de Ceuta e Melilla, para xerar unha nova declaración.
- Continuar, para continuar cunha declaración dada de alta previamente. Será necesario indicar o número provisional xerado ao gardar a declaración.
Na parte superior, encóntrase un enlace á guía de cumprimentación do modelo.Recoméndase ler o aviso e ter en conta que, todas as declaracións presentadas por vía electrónica ou telemática, obterán a certificación acreditativa da presentación e pagamento.Para iniciar a declaración, pulsa o botón "Alta de Declaración de Ceuta e Melilla".
O programa componse de cinco seccións:
- Datos previos ás autoliquidacións
- Cumprimentación das autoliquidacións
- Pagamento das autoliquidacións
- Presentación da Declaración
- Resultado da presentación
1.Datos previos ás autoliquidacións
Este primeiro paso consta de catro pestanas:"Datos xerais", "Relación de suxeitos pasivos", "Relación de bens que integran o caudal hereditario" e "Relación de documentos" que se achegan.
Ten en conta que os campos marcados con asterisco son de cumprimentación obrigatoria.
Non é necesario introducir todos os datos nin efectuar todos os pasos nunha soa sesión, xa que a opción "Gardar cambios" permite gardar os datos cumpridos ata ese momento e recuperalos posteriormente.Xerarase un número provisional da declaración que servirá para poder recuperala dende a opción "Continuar" na ventá inicial.Antes de abandonar a sesión, recoméndase sempre pulsar "Gardar cambios".
Na primeira pestana "Datos xerais" débese especificar se se trata dun documento público ou privado, cumprir os datos identificativos do causante e despregar a pestana "Dirección residencia habitual do Causante" para engadir datos adicionais, e indicar os datos do presentador e as características da sucesión.
Na seguinte pestana, "Relación de suxeitos pasivos", cumpriranse os datos de cada un dos suxeitos pasivos do imposto, (herdeiros), que subscriban a autoliquidación, con indicación de se son ou non residentes en territorio español, os datos persoais despregando a pestana "Dirección residencia habitual do Pasivo" para engadir datos adicionais, o título sucesorio (pode marcar unha ou varias celas) e os datos da liquidación (se é complementaria deberase introducir o número de xustificante da anterior).O programa só efectuará os cálculos se aplica a normativa estatal.Pulsa o botón "Engadir un suxeito pasivo".
Na pestana "Relación de bens que integran o caudal hereditario", deberanse indicar datos como o valor ou porcentaxe de titularidade en función dos tipos de bens. Hai que ter en conta que algunhas delas, como as casas "Caudal sucesorio" e "[16.]Valor calculado" autocalcúlanse e non se poden editar.
Na última pestana "Relación de documentos que se achegan" achegaranse os ficheiros de todos os documentos requiridos.O programa determina a documentación obrigatoria en cada caso.É recomendable que estes ficheiros se encontren gardados na carpeta AEAT dentro do disco local.O nome de ficheiro non debe incluír signos de puntuación e o tamaño non debe superar os 100 Mb.Cada un dos ficheiros debe ser achegado individualmente.
No enlace "Axuda:Tipos de ficheiro incorporables" ofrécese información sobre as extensións permitidas dos ficheiros que se poden achegar.
Marca os documentos no listado e fai clic no botón "Achegar ficheiro";na seguinte ventá marca o documento que se vai achegar e pulsa "Achegar ficheiro".
Unha vez anexados todos os documentos, pulsa "Volver".No programa mostraranse os rexistros cos ficheiros anexados.
Cando non existan erros no paso 1, poderase acceder ao seguinte paso:"Cumprimentación das autoliquidacións".Recorda gardar os datos antes de continuar.
2.Cumprimentación das autoliquidacións
Pulsando sobre o número de orde ou sobre o nome do suxeito pasivo accédese polo miúdo da autoliquidación para completar a cumprimentación.
Ao pulsar "Simular" obterase un PDF, co resultado da autoliquidación, que non é válido para a presentación.Poderanse visualizar tanto as autoliquidacións individuais dos suxeitos pasivos, coma o modelo completo.Antes de proceder ao pagamento, débese consultar a autoliquidación pulsando o botón "Simulación autoliquidación" e "Simulación Modelo completo".
O PDF xerado gárdase por defecto na carpeta AEAT, aínda que se pode seleccionar unha ruta alternativa.
Unha vez introducidos e revisados todos os datos, se son correctos, pulsa "Paso 3.Pagamento das Autoliquidacións".
3.Pagamento das autoliquidacións
Ao avanzar ao paso 3, quedarán bloqueados os datos consignados ata este momento impedindo calquera modificación posterior.Pulsa "Si" no aviso.
Neste paso, móstrase a relación de suxeitos pasivos co resultado da súa autoliquidación.Se o resultado é a ingresar, débese seleccionar o tipo de ingreso entre os que se lle mostran no despregable.Dependendo da selección, será obrigatorio incluír ou non un Número de Referencia Completo (NRC).
Pódese obter o NRC directamente na Entidade Bancaria ou a través da pasarela de pagamento pulsando o botón "Ingresar" da columna "Cargo en conta a través da AEAT (se non se dispón de NRC)".
O botón "Ingresar" enlaza coa pasarela de pagamentos da AEAT para obter o NRC.Este NRC debe estar xerado para o exercicio de devindicación (falecemento) e non para o exercicio actual.
Unha vez incluídos os NRC poderase presentar a declaración.Se se selecciona outras formas de pagamento que non sexan "Ingresar", por exemplo, "Aprazamento", "Recoñecemento de débeda" ou "Compensación", hai que eliminar o importe da casa "Importe polo que se liquida (€)" e despois facer clic en "Presentar declaración".
4.Presentación da declaración
Mostrarase unha pantalla co resumo de todos os datos que contén a declaración e accesos aos datos do expediente:causante, presentador, características da sucesión, etc. Por último, hai que pulsar o botón "Asinar e Enviar" na parte inferior.
Na seguinte ventá, na parte inferior mostrarase codificada a información que vai enviar.Marca a casa "Conforme" e pulsa novamente "Asinar e Enviar".
5.Resultado da presentación
O resultado dunha presentación correcta será unha pantalla con varios resgardos.Na ventá "Avisos" facilítase un CSV para comprobalo no apartado "Cotexo de documentos mediante código seguro de verificación (CSV)".
Nos enlaces "Presentador" e "Suxeito Pasivo con NIF XXXXXXXXX", obteranse os xustificantes en PDF cos datos do rexistro, o presentador e os titulares da declaración.
No acceso "Visualizar o modelo 650 completo para imprimir", xérase o modelo 650 en PDF cumplimentado cos exemplares correspondentes para os interesados e a Administración.
Na columna "CSV"Da táboa inferior, xera o modelo 650 para cada suxeito pasivo e presentador, pero sen a portada que figura no xustificante.