A posición da AEAT nos procedementos de insolvencia
Saltar índice da informaciónBaixa no censo de empresarios, profesionais e retenedores
Requisitos e forma de tramitación.
As sociedades extinguidas deberán acompañar a declaración censual de baixa, ademais de coa escritura pública e certificado da cancelación efectiva dos asentos no Rexistro público correspondente, cos documentos que acrediten a identidade, porcentaxes e cotas dos socios liquidadores ou da entidade resultante do proceso de absorción, fusión ou escisión total. Se constan como tal na escritura pública ou nos documentos que acrediten a extinción, non cumpriría achegar novos documentos. Polo tanto, os datos indicados son necesarios para tramitar baíxaa no censo de empresarios da entidade e deberán adoptarse as medidas que correspondan para obter a información.
Baíxaa no censo de empresarios de sociedades extinguidas debe presentarse no prazo dun mes desde que se realizase a cancelación efectiva dos correspondentes asentos no Rexistro Mercantil. Entendemos que o feito de que corresponda ao procurador/procuradora da concursada a tramitación da extinción da sociedade ante o Rexistro Mercantil, non altera sobre quen recae a obriga de presentar baíxaa no censo de empresarios, que é a administración concursal. Tratandose dun Rexistro público e existindo un interese lexítimo débese conseguir a información.