APP Cl@ve en Android
Saltar índex de la informacióGestions
L'APP Cl@ve integra també la gestió de servicis relacionats amb Cl@ve. En la icona de la interrogació de cada opció pot trobar una descripció de cadascuna d'elles.
Si es tracta d'un dispositiu que no està activat oferix opcions per al registre en Cl@ve i per a l'activació del dispositiu.
Si es tracta d'un dispositiu que ja està actiu, l'opció serà la de desactivació del dispositiu.
El menú "Les meues dades en Cl@ve" agrupa estos servicis:
-
Consultar les meues dades en Cl@ve mostra el DNI o NIE donat d'alta en el sistema Cl@ve (ocultant alguns dígits per seguretat amb asteriscos), el número de telèfon associat al registre amb l'opció de modificar-ho (només es mostres els tres últims números per seguretat), el correu electrònic associat, amb l'opció de modificar-ho, i la possibilitat de renunciar al servei si consideres que les dades no són correctes, per haver sigut modificats sense el teu consentiment o per a evitar possibles accessos fins que pugues configurar les dades correctes.
-
Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve: es permet efectuar este canvi si té certificat electrònic instal·lat en l'APP, o amb DNIE si el dispositiu té NFC, o mitjançant videotrucada per a la qual cosa serà necessari tindre instal·lada l'APP Zoom en el dispositiu. No obstant això, el servici de modificació del número de telèfon per videotrucada no es troba actiu temporalment.
-
Modificar el correu electrònic associat a Cl@ve: en este cas se sol·licitarà la dada de contraste: data de validesa o d'expedició del DNI o número de suport en cas de NIE.
Després se sol·licita el factor de seguretat que tinga establit l'usuari per al dispositiu i s'accedix al formulari per a modificar el correu electrònic.
-
Obtindre un nivell de seguretat superior en Cl@ve: per a pujar el registre en Cl@ve al nivell alt que requerixen alguns organismes també es necessita certificat electrònic o DNIE amb un mòbil amb tecnologia NFC.
-
Renunciar a Cl@ve: es requerirà el factor de desbloquege del teu dispositiu mòbil (empremta, patró, Pin, etc).
Nota: Després de la renuncia, només podràs registrar-te novament presencialment o amb certificat / DNI electrònic.
L'accés"Les meues peticions de Cl@ve Mòbil" et permet consultar les sol·licituds d'autentificació amb Cl@ve Mòbil que hages realitzat mostrant la data, hora, organisme sol·licitant, tipus de petició (amb codi QR o sense codi QR) i si ha sigut confirmada. Prèviament hauràs de desbloquejar el dispositiu (pin, patró, empremta, reconeixement facial, etc.)
Pots establir filtres segons l'estat i tipus de codi, l'organisme sol·licitant i les dates des de/fins de la sol·licitud. En la icona de les ratlles, pots establir l'orde en què es mostren les peticions.
El menú "Cl@ve Permanent" inclou les següents gestions relacionades amb "Cl@ve Permanent":
-
Regenerar codi d'activació de Cl@ve Permanent. Indica la dada de contraste sol·licitat en funció del document (data del DNI o número de suport del NIE ), confirma el factor d'autentificació del dispositiu i accediràs al servei de regeneració del codi d'activació per a Cl@ve Permanent.
-
Activació d'usuari de Cl@ve Permanent. Enllaça a este servici de la pàgina web de la Seguretat Social des del navegador predeterminat en el teu dispositiu.
-
Gestió de la clau d'accés de Cl@ve Permanent. Permet realitzar un canvi de clau d'accés, recuperar una clau d'accés oblidada o donar de baixa l'usuari de Cl@ve Permanent.
L'opció"Revocar el certificat de Cl@ve Firma" revoca el certificat electrònic centralitzat associat a Cl@ve Firma.