Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióVosté ja està registrat en el sistema Cl@ve
Este missatge apareix quan l'usuari que intenta registrar-se en Cl@ve ja consta com registrat.
En este cas ja pots utilitzar Cl@ve per a identificar-te en tràmits electrònics, mitjançant l'enllaç"Cl@ve Mòbil (inclou Cl@ve PIN)". També pots seguir utilitzant l'enviament d'un SMS amb el codi PIN.
Per a la primera opció, accedix al tràmit que necessites realitzar, es mostrarà la petició d'autentificació amb les dades de l'organisme sol·licitant, el codi QR per a escanejar-ho amb l'APP, el comptador del temps de caducitat de la petició (5 minuts) i el codi de verificació de tres dígits. Si no pots escanejar el codi QR, polsa en l'alternativa"...continuar amb l'autentificació per Cl@ve mòbil sense lectura del QR".
Finalment, en l'APP es mostrarà l'avís"Autentificació realitzada" i, en el navegador web, accediràs la gestió que intentaves realitzar ja autenticat.
Si a l'autenticar-te mitjançant Cl@ve Mòbil no pots accedir escanejant el codi QR amb l'APP Cl@ve disposes d'una altenativa per a identificar-te amb les dades del DNI o NIE, polsa "...continuar amb l'autentificació per Cl@ve mòbil sense lectura del QR".
Indica el teu DNI /NIE i aporta la dada de contraste requerit en funció del teu tipus de document d'identitat: data de validesa si és un DNI, data d'expedició en cas de DNI permanent o número de suport si és un NIE.
Al polsar "Continuar", es mostrarà una petició d'autentificació que hauràs de confirmar a través de l'APP. En cas de no tindre instal·lada i activada l'APP Cl@ve, espera 59 segons perquè s'habilite l'opció per a rebre un PIN a través SMS en el teu mòbil.