Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióNo rep l'SMS amb el PIN
Si no reps l'SMS amb el PIN, revisa si la terminació del número de telèfon que es mostra en el bàner de la pàgina coincidix amb el teu. Recorda que el número del telèfon mòbil que estàs utilitzant per a obtindre el PIN ha de ser el mateix que tens registrat en el sistema Cl@ve.
Si has verificat que la terminació coincidix, intenta-ho novament; si seguixes sense rebre-ho, la incidència podria estar relacionat amb algun problema puntual en l'enviament de l'SMS.
En este cas et recomanem que contactes amb el teu proveïdor de telefonia per a verificar si tens habilitat la recepció d'este tipus de missatges SMS.
A continuació, reinicia el dispositiu i verifica que existix espai en la safata d'entrada de missatges SMS del seu dispositiu per a rebre SMS nous.
Si tens instal·lat algun antivirus en el seu telèfon et recomanem que el desactives momentàniament ja que és possible que estiga bloquejant la recepció del missatge.
En qualsevol cas, recomanem la instal·lació de l'APP Cl@ve per a accedir amb Cl@ve Mòbil escanejant el codi QR o confirmant la petició d'autentificació i així evitar problemes en la recepció dels SMS.
Si la terminació del número de telèfon no coincidix amb el teu, pots actualitzar-ho per les següents vies:
-
Per Internet des del servici "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve per Videotrucada" (No disponible en este moment), que trobaràs en l'apartat"Altres gestions" en la pàgina de tràmits de "Cl@ve" en la Sede electrònica i en l'APP Cl@ve.
-
Per Internet des de l'opció"Modificar el telèfon amb certificat o DNI electrònic" en el mateix apartat que per al descrit anteriorment, per a la qual cosa es requerix certificat o DNIE.
-
Presencialment en qualsevol de les oficines de registre habilitades. En este cas és imprescindible la presència física de la persona que vol canviar el seu número de telèfon amb el seu DNI.
Funcionen com oficines de registre distribuïdes per tot Espanya la xàrcia d'oficines de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de les Entitats Gestores i Servicis Comuns de la Seguretat Social, del Servei Públic d'Ocupació Estatal i la xàrcia d'oficines d'Informació i Atenció al Ciutadà de les Delegacions i subdelegacions del Govern. Així mateix, nombroses comunitats autònomes i Entitats Locals han habilitat també les seues xàrcies d'oficines per a realitzar els processos de la modificació de les dades aportades en l'acreditació de Cl@ve.
Pots trobar la relació d'Oficines de Registre actualitzada en el cercador del Portal General d'Accés. Marca l'opció Cl@ve perquè apareguen les oficines que oferixen este servici. Recorda que moltes d'ella requerixen cita, com per exemple les de l'AEAT cas en què pots fer-ho per Internet des dels servicis d'assistència i cita o telefonant al 91 290 13 40 o al 901 200 351, de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.