Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióUsuari registrat en Cl@ve sense telèfon. Com actualitzar número de telèfon
Estàs sense telèfon en el registre Cl@ve?
El registre en Cl@ve permet un únic número de telèfon mòbil per usuari. Si una altra persona es registra amb teu mateix número, quedaràs sense telèfon associat al teu registre i se t'enviarà automàticament una comunicació per a informar-te de la teua situació i les instruccions perquè pugues tornar a utilitzar Cl@ve.

Si quedes sense telèfon associat, es tancarà la teua sessió en l'APP Cl@ve i a l'iniciar-la novament, es requerirà que actualitzes el teu número de telèfon.

A més, si intentes registrar-te novament, també apareixerà un avís indicant que has d'actualitzar el número per poder utilitzar Cl@ve.

Com actualitzar el número de telèfon en Cl@ve?
- Presencialment en oficines de registre
Per a acudir a una oficina de l'AEAT accedix a Assistència i cita des de la Sede electrònica de l'AEAT seleccionant el servici "Identificació electrònica, "Registre en Cl@ve", o telefona al telèfon 91 290 13 40 de dilluns a divendres, de 9 a 19 hores (fins les 15 hores l'agost).
- Des de l'APP Cl@ve amb certificat o amb DNI electrònic
En iOS no és possible realitzar la modificació amb DNI electrònic.
- Des de la Sede electrònica de l'AEAT amb certificat o amb DNI electrònic
Accedix a Modificar el telèfon amb certificat o DNI electrònic des d'Identificació electrònica, Cl@ve Mòbil, Totes les gestions.