Comprovacions bàsiques i forma de contacte
- Verifica que el navegador que utilitzes està actualitzat.
- Comprova que has escollit el sistema d'identificació adequat; serà necessari que tingues instal·lat un certificat electrònic en el navegador o, si el tràmit el permet, identificar-te amb Cl@ve per a la qual cosa és imprescindible estar registrat en este sistema.
- Si el tràmit que has de realitzar encara requerix Java, accedix amb una versió de navegador que admeta connectors de Java.
- Consulta les guies tècniques publicades a la pàgina web amb la descripció i requisits de cada procediment.
CONTACTAR AMB EL SERVICI D'ATENCIÓ AL USUARI (Informàtica de Duanes)
Telèfon: 901 200 348
Horari d'atenció: |
|
9.00 a 15.00 de Dilluns a Divendres |
E-correu electrònic (Només per a PROBLEMES INFORMÀTICS): atenusu@correo.aeat.es
E-correu electrònic (Només per a PROBLEMES INFORMÀTICS relacionats amb aplicacions de COMERÇ EXTERIOR): aducat@correo.aeat.es
- Ten en compte que el correu electrònic no és un mètode que permeta garantir la identitat pel que, per la teua seguretat, no pot ser usat per a realitzar cap tràmit.
- Ten en compte que el correu no és un mitjà segur d'enviar informació confidencial pel que no has d'aportar informació personal o sensible (no adjuntes còpies del DNI, per exemple).
- Ten en compte que el correu no pot garantir l'entrega del mateix pel que no podem garantir la resposta.
- Ten en compte que els annexos pots ser bloquejats pel sistema de correu.
- Per favor, assegura't de no deixar en blanc l'assumpte del correu. Açò ens ajuda a identificar ràpidament el contingut del missatge.