Error 70.Petició duplicada
El missatge:"Petició duplicada" (error 70), és una resposta de l'entitat col·laboradora que implica que el NRC que s'està sol·licitant ja ha sigut generat prèviament.
Des de "Consulta d'un pagament anterior..." i l'opció corresponent a la forma de pagament utilitzada (mitjançant càrrec en compte o targeta), comprova el pagament.
Per a realitzar esta operació és necessari identificar-se amb Cl@ve PIN o amb el mateix certificat o DNI electrònic utilitzat en el moment de realitzar el pagament.
Després de marcar el model per a qui es desitja realitzar la consulta, fes clic en "Acceptar dades i Continuar".
Cal introduir exactament les mateixes dades que es van proporcionar per a realitzar el pagament i si este existix, es facilitarà el NRC generat que servisca de justificant.
La AEAT permetrà que l'ordenant, aportant les mateixes dades que va utilitzar a la sol·licitud de càrrec, consulte el resultat de l'operació quan haja existit alguna fallada en les comunicacions o per qualsevol altra causa.La resposta a la sol·licitud de comprovació serà el mateix missatge de confirmació amb el NRC obtingut o, en el seu defecte, la indicació que no consta el càrrec consultat o que este ha sigut anul·lat.
Una vegada recuperat el NRC s'ha de presentar la declaració marcant en esta ocasió l'opció "A ingressar" i introduint manualment el NRC del càrrec realitzat a la seua casella corresponent perquè en el moment de la presentació la pàgina no enllace de nou amb l'entitat bancària per a realitzar una altra vegada el pagament.
En el cas que no existisca el NRC s'haurà de contactar amb l'entitat bancària per a constatar que eixe pagament no s'ha realitzat.