Error 70. Petició duplicada
El missatge: "Petició duplicada" (error 70), és una resposta de l'entitat col·laboradora que implica que el NRC que s'està sol·licitant ja ha sigut generat prèviament.
Des de "Consulta d'un pagament anterior..." i l'opció corresponent a la forma de pagament utilitzada (mitjançant càrrec en compte o targeta), comprova el pagament.
Per a realitzar esta operació és necessari identificar-se amb Cl@ve o amb el mateix certificat o DNI electrònic utilitzat en el moment de realitzar el pagament.
Després de marcar el model per al qual es desitja realitzar la consulta, fes clic a "Acceptar dades i Continuar".
Cal introduir exactament les mateixes dades que es van proporcionar per a realitzar el pagament i si este existix, es facilitarà el NRC generat que servisca de justificant.
L'AEAT permetrà que l'ordenant, aportant les mateixes dades que va utilitzar en la sol·licitud de càrrec, consulte el resultat de l'operació quan haja existit algun falle en les comunicacions o per qualsevol altra causa. La resposta a la sol·licitud de comprovació serà el mateix missatge de confirmació amb el NRC obtingut o, si no, la indicació que no consta el càrrec consultat o de què este ha sigut anul·lat.
Una vegada recuperat el NRC s'ha de presentar la declaració marcant en esta ocasió l'opció"Per ingressar "i introduint manualment el NRC del càrrec realitzat en la seua casella corresponent perquè en el moment de la presentació la pàgina no enllace novament amb l'entitat bancària per a realitzar una altra vegada el pagament.
En cas que no existisca el NRC haurà de contactar-se amb l'entitat bancària per a constatar que aquell pagament no s'ha realitzat.