Comprovacions bàsiques i forma de contacte
- Verifica que el navegador que utilitzes està actualitzat.
- Comprova que has escollit el sistema d'identificació adequat; serà necessari que tinguis instal·lat un certificat electrònic en el navegador o, si el tràmit el permet, identificar-te amb Cl@ve per a la qual cosa és imprescindible estar registrat en aquest sistema.
- Si el tràmit que has de realitzar encara requereix Java, accedeix amb una versió de navegador que admeti connectors de Java.
- Consulta les guies tècniques publicades a la pàgina web amb la descripció i requisits de cada procediment.
CONTACTAR AMB EL SERVEI D'ATENCIÓ AL USUARI (Informàtica de Duanes)
Telèfon: 901 200 348
Horari d'atenció: |
|
9.00 a 15.00 de Dilluns a Divendres |
Correu electrònic (Només per a PROBLEMES INFORMÀTICS): atenusu@correo.aeat.es
Correu electrònic (Només per a PROBLEMES INFORMÀTICS relacionats amb aplicacions de COMERÇ EXTERIOR): aducat@correo.aeat.es
- Ten en compte que el correu electrònic no és un mètode que permeti garantir la identitat per la qual cosa, per la teva seguretat, no pot ser usat per realitzar cap tràmit.
- Ten en compte que el correu no és un mitjà segur d'enviar informació confidencial per la qual cosa no has d'aportar informació personal o sensible (no adjuntis còpies del DNI, per exemple).
- Ten en compte que el correu no pot garantir l'entrega del mateix per la qual cosa no podem garantir la resposta.
- Ten en compte que els annexos pots ser bloquejats pel sistema de correu.
- Si us plau, assegura't de no deixar en blanc l'assumpte del correu. Això ens ajuda a identificar ràpidament el contingut del missatge.