4.3. Foment de la prestació de serveis per mitjans electrònics
Igual que ha vingut ocorrent en els últims anys, durant 2022, s'han produït notables avenços en l'àmbit de l'Administració electrònica per fer més àgil, eficaç i pròxim el dret dels ciutadans a relacionar-se per mitjans electrònics amb l'Agència Tributària.
Tots aquests avenços han permès a l'Agència Tributària seguir incrementant el nivell de servei i satisfacció dels usuaris. Així el demostren les enquestes independents que venen realitzant l'Institut d'Estudis Fiscals-a través del seu Baròmetre fiscal-, les de Qualitat dels serveis públics de l'Institut per a l'Avaluació de les Polítiques Públiques o els informes de dades comparatives d'Administracions tributàries de l'OCDE.
- 4.3.1. Identificació, autenticació i signatura. Cl@ve PIN
- 4.3.2. Registre electrònic general
- 4.3.3. Presentació telemàtica de declaracions tributàries
- 4.3.4. Subministrament immediat d'informació (SII)
- 4.3.5. Subministrament Immediat de Llibres comptables d'Impostos Especials
- 4.3.6. Sistemes informàtics de facilitació de declaracions duaneres
- 4.3.7. Altres nous tràmits telemàtics
- 4.3.8. Notificacions electròniques
- 4.3.9. Altres mesures per al foment de l'Administració electrònica
- 4.3.10. Mesures per simplificar l'ús de la tecnologia pels usuaris
- 4.3.11. Xarxes socials: YouTube