Como consultar e descargar un certificado tributario xa expedido
Saltar índice da informaciónDescarga dun certificado por Colaboradores sociais
A partir da entrada en vigor da Resolución do 18 de setembro de 2009, para recoller certificacións tributarias de terceiras persoas cómpre que esas terceiras persoas outorguen un apoderamento para ese trámite. Podes ampliar información sobre apoderamentos accedendo a "Rexistro de apoderamentos". O código "GENERALDATPE", que se inclúe dentro do apartado "Trámites xerais", é o que corresponde aos apoderamentos para realizar trámites de consultas de datos persoais.
A alta dun apoderamento por Internet permite apoderar a un terceiro (persoa física ou xurídica) para que este, o apoderado, poida realizar por Internet, co seu propio certificado electrónico, calquera dos trámites e actuacións en materia tributaria habilitados para ese fin, en nome do mandante.
No caso de que a alta realícese por Internet, o mandante poderá ser tanto unha persoa física, como unha persoa xurídica ou carente de personalidade xurídica. Nesta opción, é o propio mandante o que dá de alta o apoderamento a través da aplicación "Alta de poder mediante identificación electrónica". Para acceder a esta aplicación cómpre que o mandante teña instalado no seu navegador un certificado electrónico válido ou estar rexistrado en Cl@ve. Unha vez outorgado o poder, o apoderado deberá confirmar o apoderamento recibido (só en apodermientos para a consulta de notificacións), utilizando a ligazón "Consulta, confirmación e renuncia de apoderamentos recibidos".
No caso de que o mandante careza de certificado dixital, pode realizar a "Solicitude de alta de poder mediante documento público".
En caso de non estar apoderado para a recollida da certificación tributaria solicitada en nome dun terceiro, esta enviarase ao domicilio fiscal do contribuínte vía correo ou ao seu domicilio electrónico (Enderezo Electrónico Habilitado único) se se subscribise ao servizo de notificacións telemáticas.