Missatge Carregant entorn o Processant al realitzar un tràmit
Saltar índex de la informacióMissatge Carregant entorn o Processant en Windows
Si a l'hora d'accedir o firmar un tràmit electrònic el missatge "Carregant entorn..." o "Processant" no desapareix, revisa els diferents aspectes amb els que este error està relacionat:
Accedix al tràmit amb Internet Explorer
T'informem de què les últimes versiones dels navegadors Google Chrome i Mozilla Firefox han deixat d'executar el connector de Java, a més, el navegador Microsoft Edge no executa els connectors de Java (segons s'indica en la pàgina oficial de Java). Per tant, l'accés als tràmits que requerixen l'execució d'este component necessiten l'ús d' Internet Explorer. Per a més informació sobre els requisits i característiques dels diferents navegadors d'Internet faça clic en l'enllaç "Comprovacions tècniques. Requisits tècnics per a realitzar tràmits en la Sede Electrònica".
Verifica si Java està instal·lada en el teu equip
Comprova que l'última versió de Java està instal·lada en el teu equip i el connector habilitat en el navegador Internet Explorer. Les instruccions per a realitzar esta comprovació es troben en l' enllaç"Comprovació de la Màquina Virtual Java", opció Windows.
Reinicie l'equip per a assegurar que es guarden els canvis.
Revisa el Tauler de Control de Java
-
Accedix al menú "Inici", "Tauler de Control ", "Programes" o escriu "Tauler de control "en el cercador, al costat del botó d'inici de Windows, "Programes". En Windows 8, per a accedir al Tauler de Control, situa el cursor en la cantonada superior dreta de la pantalla d'"Escriptori"; s'habilitarà l'agrane d'accessos. Selecciona "Configuració" i fes clic en "Tauler de control ", "Programes". Entra en "Java".
-
Esborra el caixet de Java. En el tauler de control de Java, a la pestanya "General", fes clic en "Configuració..." d'"Arxius temporals d'Internet"; després a "Suprimir arxius", marca les tres caselles i polsa "Acceptar".
-
Comprova les opcions de seguretat a la pestanya "Seguretat". Marca l'opció"Activar el contingut de Java en l'explorador". Després polsa "Restaurar Peticions de Dades de Seguretat", "Restaurar Tot".
-
En alguns casos, l'antivirus impedix l'execució de correcta de Java. Desactiva-ho momentàniament mentres realitzes el tràmit.
-
Accedix novament al tràmit assegurant-te de què acceptes les miniaplicacions de Java quan li aparega la corresponent finestra per a executar l'aplicació.
Si persistix el problema, desinstal·la totes les versiones de Java i reinstal·la fora de línia
-
Tanca totes les pàgines del navegador que tingues obertes.
-
Desinstal·la totes les versiones de Java que tingues instal·lades. Per fer-ho, accedix a "Inici", "Tauler de control "(o en el cercador escriu "Tauler de control "), "Programes", "Programes i característiques" i desinstal·la TOTES les versiones de Java que tingues instal·lades. Localitza totes les versiones de Java en el llistat de programes i fes clic a "Desinstal·lar".
-
En Windows 8, per a accedir al Tauler de Control accedix a l'agrane d'accessos situant el cursor en la cantonada superior dreta de la pantalla d'"Escriptori"i selecciona "Configuració". Fes clic en "Tauler de control ", "Programes", "Programes i característiques".
-
Reinicia l'equip i accedix a la pàgina oficial de Java (www.java.com). Consulta l'enllaç "Descàrrega i instal·lació de la Màquina Virtual Java" amb les instruccions per a instal·lar Java.
-
Finalment, Et recomanem que comproves que la Màquina Virtual Java estiga correctament instal·lada en el seu equip des de la pàgina oficial de Java.