IVA. Llibres registre d'IVA. SII.
Gestions destacades
La presentació dels llibres de registre d'IVA es realitza mitjançant servei web. Tota la informació sobre com connectar amb aquest servei web la trobarà en Informació Tècnica.
Informació
- Agència Tributària: Nou sistema de gestió de l'IVA basat en el Subministrament Immediat d'Informació
- Principals novetats tributàries introduïdes pel Reial decret 596/2016 (344 kB- pdf )
- Esquema informatiu SII(1556 kB- pdf )
- Agència Tributària: Preguntes freqüents. Qüestions generals
- Preguntes freqüents per aplicar a partir de l'1 d'abril de 2023 (1,70 MB- pdf )
- Nota explicativa en relació amb l'Ordre HFP/187/2018, de 22 de febrer que modifica l'Ordre HFP/417/2017, de 12 de maig (29 kB- pdf )
- Criteris per determinar la competència inspectora a l'efecte d'IVA, després de la modificació del Conveni Econòmic amb Navarra (210 kB- pdf )
- Presentacions
- Agència Tributària: Modalitats de subministrament de registres de facturació
- Contactar
- Agència Tributària: Versions anteriors
Informació tècnica
- Presentació mitjançant servei web (162 kB- pdf )
- Blocs funcionals (153 kB- xls )
- Descripció del servei web (05-09-2024) (7,21 MB- pdf )
- Esquemes
- Document de validacions i errors (25-11-2024) (1,80 MB- pdf )
- WSDL dels serveis web
- Preguntes tècniques freqüents
- Presentacions
- Portal de Proves externes
- Contactar
- Real Decreto 596/2016, de 2 de diciembre,
para la modernización, mejora e impulso del uso de medios electrónicos en la gestión del Impuesto sobre el Valor Añadido, por el que se modifican el Reglamento del Impuesto sobre el Valor Añadido, aprobado por el Real Decreto 1624/1992, de 29 de diciembre, el Reglamento General de las actuaciones y los procedimientos de gestión e inspección tributaria y de desarrollo de las normas comunes de los procedimientos de aplicación de los tributos, aprobado por el Real Decreto 1065/2007, de 27 de julio, y el Reglamento por el que se regulan las obligaciones de facturación, aprobado por el Real Decreto 1619/2012, de 30 de noviembre.
- Orden HFP/417/2017, de 12 de mayo,
por la que se regulan las especificaciones normativas y técnicas que desarrollan la llevanza de los Libros registro del Impuesto sobre el Valor Añadido a través de la Sede electrónica de la Agencia Estatal de Administración Tributaria establecida en el artículo 62.6 del Reglamento del Impuesto sobre el Valor Añadido, aprobado por el Real Decreto 1624/1992, de 29 de diciembre, y se modifica otra normativa tributaria.
- Resolución de 13 de marzo de 2017,
de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la que se aprueba el documento normalizado para acreditar la representación de terceros en el Procedimiento de Suministro Electrónico de Registros de Facturación a través de la Sede Electrónica de la Agencia Tributaria.