Consulta de detalle e tramitación dunha solicitude
Mediante a opción "Consulta de detalle e tramitación"Podes acceder ao estado de tramitación da solicitude de abono anticipado presentada, ao recibo en PDF da devandita presentación, modificar o IBAN da conta para o abono da dedución e consultar o estado dos pagamentos, entre outros servizos.
Para realizar esta consulta, é necesario identificarse con certificado, DNI electrónico ou Cl@ve PIN.
Se non accedes como colaborador social ou apoderado, unha vez que te identifiques, aparecerán os teus datos identificativos xa cargados no formulario e só terás que filtrar por "Tipo Solicitante", se fose necesario.A continuación, pulsa o botón "Buscar".
Se se trata do solicitante principal, poderase ver a relación de solicitudes que presentase e realizar todos os trámites habilitados para as devanditas solicitudes.
Se se trata do solicitante secundario, poderase consultar a relación de solicitudes presentadas nas que conste como solicitante secundario e, do mesmo modo, se existen solicitudes nas que conste como solicitante principal, tamén se poderán consultar as presentadas como primeiro solicitante.Neste caso, poderase realizar a consulta completa dunha solicitude na que se figure como solicitante secundario.
Para acceder polo miúdo da solicitude, deberás pulsar sobre o enlace do expediente.
Mostraranse todos os datos da solicitude, o estado de tramitación desta e os diferentes servizos dispoñibles para ese expediente.Hai que ter en conta que, dependendo do estado de tramitación do expediente e do tipo de solicitante que acceda, os servizos dispoñibles poden variar.
Dende o enlace "Consulta de documentos electrónicos" do apartado "Servizos Dispoñibles", poderás acceder ao xustificante de presentación.
Se existe algún dato erróneo na solicitude ou houbo algunha variación nalgún deles, podes modificalos dende a opción "Modificar Solicitude 143" dos servizos dispoñibles.
Modifica o dato que corresponda e pulsa "Validar Modificación" para gravar os datos.
Se o dato a modificar é o número de conta para o abono, no apartado "Servizos Dispoñibles", pulsa a opción "Modificar IBAN de Solicitude 143".Neste caso o acceso debe realizalo o primeiro solicitante.
Modifica o código IBAN da conta se é errónea ou sufriu modificacións.Fai clic en "Validar Modificación" para gravar os datos.
Se se produce algunha situación que motive a perda do dereito á dedución, podes dar de baixa a solicitude mediante a opción "Comunicar a Perda do Dereito" dos "Servizos Dispoñibles".
Selecciona a opción que corresponda, indica a data de perda do dereito e pulsa sobre "Validar Datos".
Outro servizo dispoñible é a consulta do estado dos pagamentos.Neste caso, deberá acceder o primeiro solicitante que conste na presentación do modelo 143.Dependendo da situación da tramitación, os datos que se poderán consultar son:o exercicio e mes de devolución, o importe da devolución, o código IBAN da conta de abono e a data de emisión.
Por último, dende "Servizos Dispoñibles" tamén será posible contestar requirimentos ou achegar documentación relacionada cunha notificación recibida da AEAT correspondente ao expediente, ou tamén efectuar alegacións e/ou achegar documentos ou xustificantes, se fose necesario.