Errors relacionats amb l'ús de DNIe
Saltar índex de la informacióError:"Va fallar l'inici de sessió" a Mozilla Firefox
En iniciar sessió mitjançant el DNIi a Firefox, pot obtindre's el següent error després d'introduir el PIN.
L'error pot aparéixer per diversos motius:
La versió del sistema operatiu no és compatible amb la versió del DNIi empleat.
No està instal·lada l'última versió del mòdul criptogràfic i/o no està enllaçada l'última versió de la llibreria des de "Dispositivos de seguretat".
El lector ocupat està dins del llistat de lectors problemàtics amb DNIe 3.0.
El PIN està bloquejat.
Realitza estes comprovacions:
Si és DNIi 3.0, comprova si la versió del sistema operatiu és compatible.
Si el sistema és compatible, comprova que estiga instal·lada l'última versió del mòdul criptogràfic del DNIi (recomanem comprovar la versió en la pàgina web del DNIi de la Direcció General de la Policia, www.dnielectronico.es).En sistemes Windows, des de "Programes i característiques" es pot comprovar la versió de l'"Instal·lable DNIe".
Si no està actualitzat desinstal·la'l i instal·la l'última versió.A continuació torna a intentar l'accés.
Si el sistema és compatible i el mòdul està actualitzat, prova de "Descarregar" i tornar A "Carregar" la llibreria manualment.
Després de descarregar el mòdul, torna a afegir-lo manualment i torna a intentar l'inici de sessió.Si en algun dels reintents en els quals no es detecta el DNI electrònic apareix el text "Unnamed Slot", el nom del fabricant o el model del lector a "Modulos de seguretat i dispositius" en lloc de "DNI electrònic", prova a tancar el navegador, reconnectar la targeta (fins i tot canviar de port USB el lector, si és possible) i tornar a obrir el navegador.
Si el lector fet servir és compatible amb la versió del DNIi que utilitzada i ja està instal·lada l'última versió de l'"Instal·lable DNIi" probablement el PIN estiga bloquejat.Per a confirmar si està bloquejat, accedix amb Windows, ja que d'este sistema sí que torna un missatge concret quan el PIN està bloquejat:
- Fes clic a "Ver certificats" i introduïsca el PIN.S'han de mostrar llavors els certificats.
- Intenta de nou "Iniciar sessió".Si periste l'error ha d'acudir a un punt d'actualització del DNIe.