Erros relacionados co uso de DNI electrónico
Saltar índice da informaciónErro: "Fallou o inicio de sesión" no Mozilla Firefox
Ao iniciar sesión mediante o DNIE no Firefox, pode obterse o seguinte erro tras introducir o PIN.
O erro pode aparecer por diversos motivos:
-
A versión do sistema operativo non é compatible coa versión do DNIE empregado.
-
Non está instalada a última versión do módulo criptográfico e / ou non está enlazada a última versión da libraría desde "Dispositivos de seguridade".
-
O lector empregado está dentro do listaxe de lectores problemáticos con DNIE 3.0.
-
O PIN está bloqueado.
Realiza estas comprobacións:
-
Se é DNIE 3.0, comproba se a versión do sistema operativo é compatible.
-
Se o sistema é compatible, comproba que estea instalada a última versión do módulo criptográfico do DNIE (recomendamos comprobar a versión na páxina web do DNIE da Dirección Xeral da Policía, www.dnielectronico.é). En sistemas Windows, desde "Programas e características" pódese comprobar a versión do "Instalable DNIE".
Se non está actualizado desinstalao e instala a última versión. A continuación reintenta o acceso.
-
Se o sistema é compatible e o módulo está actualizado, proba a "Descargar" e volver Cargar "a libraría manualmente.
Tras descargar o módulo, volve engadiro manualmente e reintenta o inicio de sesión. Se nalgún dos reintentos en que non se detecta o DNI electrónico aparece o texto "Unnamed Slot", o nome do fabricante ou o modelo do lector en "Modulos de seguridade e dispositivos" en lugar de "DNI electrónico", proba a pechar o navegador, reconectar a tarxeta (incluso cambiar de porto USB o lector, se é posible) e volver abrir o navegador.
-
Se o lector empregado é compatible coa versión do DNIE que utilizada e xa está instalada a última versión do "Instalable DNIE" probablemente o PIN estea bloqueado. Para confirmar se está bloqueado, accede co windows, xa que deste sistema si devolve unha mensaxe concreta cando o PIN está bloqueado:
- Fai click en "Ver certificados" e introduza o PIN. Débense mostrar entón os certificados.
- Intenta de novo "Iniciar sesión". Se periste o erro debe acudir a un punto de actualización do DNIE.