Error 403, Error de connexió SSL, No es pot mostrar la pàgina o Connexió segura fallida en accedir o signar un tràmit per Internet
Saltar índex de la informacióError No es pot mostrar pàgina amb certificat IZENPE
En cas que en signar amb un certificat IZENPE en targeta criptogràfica aparegui el missatge "No es pot mostrar pàgina", "Error de connexió SSL", cal realitzar les següents comprovacions:
Verifica que el programa "Card Mànager" versió mínima 4.0.1.0 està instal·lat. Si no ho està, és necessari contactar amb Izenpe.
Des de l'accés directe de l'escriptori o des del menú "Inici", "Tots els programes" o "Totes les aplicacions", "Izenpe", es pot confirmar la instal·lació del programa i la versió utilitzada. Després d'obrir-ho, pot comprovar-se la versió fent clic en el botó "Sobre...".
Si no es localitzen aquestes opcions, es pot comprovar també la versió dels drivers de Izenpe (versió mínima 4.0.1.0) des de Tauler de control, "Programes", "Programes i característiques".
Comprova que el "Card Mànager" detecta el certificat i mostra el seu contingut. En Card Mànager prem "Veure...". Una vegada introduït el PIN, si la validació és correcta, apareixerà el certificat, selecciona-ho i prem "Veure" per comprovar la data de caducitat.
A Mozilla Firefox s'accedeix des del menú "Eines" o en la icona de tres ratlles horitzontals situada en la cantonada superior dreta, "Opcions", "Privacitat i seguretat", "Seguretat", "Certificats", "Dispositius de seguretat".
Cal fer clic a "Carregar" per agregar un nou mòdul. En el camp "Nom del mòdul", tecleja per exemple "Izenpe". Després prem el botó "Examinar" i busca en X:\Windows\System32 (on X: correspon a la unitat de sistema), l'arxiu"bit4ipki.dll", selecciona-ho i prem "Obrir".
Una vegada agregat el mòdul, cal seleccionar el dispositiu "Izenpe 0" que acaba d'afegir-se i "Iniciar sessió" per verificar el correcte funcionament.
Després d'introduir el PIN i, si tot és correcte, apareixerà el text "Sessió iniciada" en el camp "Estat".
En "Eines", "Ajustaments", "Privacitat & Seguretat", "Seguretat", "Certificats", "Veure certificats" se sol·licitarà el PIN i el certificat haurà d'aparèixer a la pestanya "Els seus certificats".
Si apareix l'error"Va fallar l'inici de sessió" o similar, pot deure's a dues causes:
-
Que estigui bloquejat el PIN.
-
Que el PIN no estigui bloquejat però hagi problemes de connectivitat amb el lector i el xip de la targeta.
En aquests casos cal contactar amb el suport de Izenpe.