Error 403, Error de connexió SSL, No es pot mostrar la pàgina o Connexió segura fallida en accedir o signar un tràmit per Internet
Saltar índex de la informacióError 403. Accedeix amb el sistema Cl@ve
L'error 403 és un error d'identificació. Si l'error apareix després d'accedir a un tràmit mitjançant el sistema d'identificació Cl@ve PIN, reinicia la sessió del navegador des de l'opció"Sortir".
A més, a Google Chrome, accedeix a la icona de tres ratlles horitzontals o tres punts verticals (segons versió del navegador) situat en la cantonada superior dreta i prem "Configuració". Al final de la finestra fes clic en "Configuració avançada", busca l'apartat"Sistema" i desmarca l'opció"Seguir executant aplicacions en segon pla".
A continuació, elimina els arxius temporals manualment. Aquestes són les instruccions per a cada navegador:
- Microsoft Edge
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Internet Explorer
Microsoft Edge
Accedeix a "Configuració i més", "Configuració", "Privacitat, cerca i serveis", localitza "Esborrar dades d'exploració"i fes clic a "Triar el que s'ha d'esborrar", marca les opcions "Cookies i unes altres dades del lloc" i "Arxius i imatges en memòria cau ". Després, prem "Esborrar ara".
Google Chrome
Accedeix a les opcions del "Menú", "Historial". Prem el botó "Esborrar dades de navegació" i marca les opcions "Cookies i unes altres dades de llocs" i "Arxius i imatges emmagatzemades en caixet". Prem "Esborrar dades de navegació".
Mozilla Firefox
Accedeix a "Obrir el menú d'aplicacions", "Ajustaments", "Privacitat & Seguretat", "Historial", "Netejar historial..." i marca les opcions "Cookies", "Caixet" i "Sessions actives" havent seleccionat el rang temporal a netejar "Tot". Prem després a "Acceptar".