Error 403, Error de connexió SSL, no es pot mostrar la pàgina o Connexió segura fallida en accedir o firmar un tràmit per internet
Saltar índex de la informacióError 403.Safari i Mac OS X amb certificat
Es tracta generalment d'un error d'identificació.Es produeix quan s'intenta accedir a una opció que requereix certificat electrònic i el navegador no detecta la seva instal·lació, està fet malbé o bé no se selecciona adequadament.
Si es tracta d'un DNI electrònic segueix les indicacions de l'ajuda "Error de connexió amb DNI electrònic en Mac OS X".El navegador compatible a Mac amb el DNI electrònic és Mozilla Firefox.
Per a certificats tipus programari amb Safari el certificat electrònic ha d'estar instal·lat en l'Accés a Clauers.La comprovació es realitza des de "Finder"Aplicacions", "Utilitats".
Accedeixi a "Inici de Sessió", "Els meus certificats".
Si no està instal·lat en l'Accés a Clauers has de disposar d'una còpia per importar-lo.Per a això accedeix a "Inici de Sessió", "Els meus certificats" i fes clic en "Arxiu", "Importar elements" o "Importar ítems", segons versió.
Selecciona el fitxer .p12 o .pfx amb la còpia de seguretat del certificat electrònic i fes clic en "Obrir".Pot ser necessari facilitar la contrasenya que es va establir en exportar el certificat.
Si la importació s'efectua amb èxit, el certificat apareixerà en l'"Accés a Clauers".
Si malgrat les nostres indicacions persisteix el missatge d'error, serà necessari que sol·licitis un nou certificat.