Error 403, Error de connexió SSL, No es pot mostrar la pàgina o Connexió segura fallida en accedir o signar un tràmit per Internet
Saltar índex de la informacióError 403. Vol registrar-se en sistema Cl@ve
Si l'error 403 apareix en intentar registrar-se en el sistema Cl@ve amb certificat o DNI electrònic, cal assegurar-se de què es disposa d'una signatura electrònica vàlida i de què el navegador d'Internet la reconeix.
Per fer-ho, poden seguir-se les indicacions detallades dels enllaços d'ajuda quan s'accedeix amb certificat o DNIE i es produeix l' error 403, seleccionant l'opció corresponent per al navegador i el sistema operatiu utilitzats.
Si no disposes de certificat o DNI electrònic sol·licita l'enviament de la carta d'invitació a Cl@ve des de l'opció"Registrar-se en Cl@ve" disponible en la Seu electrònica.
La carta s'enviarà al domicili fiscal que consti en la nostra base de dades en el moment de la sol·licitud. Una vegada rebuda, accedeix a la mateixa opció "Registrar-se en Cl@ve" per completar el registre.
Si no reps la carta amb el CSV per registrar-te, comprova quin és el domicili fiscal que consta en el cens de l'AEAT.
Per a més informació sobre aquest procediment consulta l'ajuda per a la "Sol·licitud de la carta invitació a Cl@ve i registre amb CSV".
Una altra alternativa per al registre en Cl@ve és l'opció de videoidentificació des de l'APP Cl@ve. És un sistema còmode, que no requereix desplaçament, per a què només és necessari descarregar i instal·lar l'APP en el teu dispositiu mòbil, disposar d'un DNI en vigor i facilitar una adreça de correu electrònic i un número de telèfon personal. Amb aquest registre s'adquireix un nivell bàsic però en un procés posterior, una vegada completada satisfactòriament la revisió d'evidències electròniques (vídeo, document d'identitat i biometria facial) per part d'un empleat públic autoritzat, es pot obtenir directament el nivell de registre avançat.
També és possible el registre presencial en qualsevol de les oficines de l'Administració habilitades per això.