Error 403, Error de connexió SSL, No es pot mostrar la pàgina o Connexió segura fallida en accedir o signar un tràmit per Internet
Saltar índex de la informacióError 403. Vol registrar-se en sistema Cl@ve
Si l'error 403 apareix en intentar registrar-se en el sistema Cl@ve amb certificat o DNI electrònic, cal assegurar-se de què es disposa d'una signatura electrònica vàlida i de què el navegador d'Internet la reconeix.
Per fer-ho, poden seguir-se les indicacions detallades dels enllaços d'ajuda quan s'accedeix amb certificat o DNIE i es produeix l' error 403, seleccionant l'opció corresponent per al navegador i el sistema operatiu utilitzats.
Si no disposes de certificat o DNI electrònic sol·licita l'enviament de la carta d' invitació a Cl@ve des de l'opció"Registrar-se en Cl@ve" disponible a la seu electrònica.
La carta s'enviarà al domicili fiscal que consti en la nostra base de dades en el moment de la sol·licitud. Una vegada rebuda, accedeix a la mateixa opció "Registrar-se en Cl@ve" per completar el registre.
Si no reps la carta amb el CSV per registrar-te, comprova quin és el domicili fiscal que consta en el cens de l'AEAT.
Per a més informació sobre aquest procediment consulta l'ajuda per a la "Sol·licitud de la carta invitació a Cl@ve i registre amb CSV".
També és possible el registre mitjançant videotrucada des de l'enllaç"Registrar-se en Cl@ve" prement "També pot registrar-se per Videotrucada" o presencialment en qualsevol de les oficines de registre.
Després del registre en el sistema Cl@ve podràs realitzar tràmits per Internet obtenint un PIN a través de l' APP o de SMS que podràs sol·licitar des del mateix tràmit.