Error 403, Error de connexió SSL, no es pot mostrar la pàgina o Connexió segura fallida en accedir o firmar un tràmit per internet
Saltar índex de la informacióError 403.Vol registrar-se en sistema Cl@ve
Si l'error 403 apareix en intentar registrar-se en el sistema Cl@ve amb certificat o DNI electrònic, cal assegurar-se que es disposa d'una signatura electrònica vàlida i que el navegador d'internet la reconeix.
Per a això, poden seguir-se les indicacions detallades dels enllaços d'ajuda quan s'accedeix amb certificat o DNIi i es produeix l'error 403, seleccionant l'opció corresponent per al navegador i el sistema operatiu utilitzats.
Si no disposes de certificat o DNI electrònic sol·licita l'enviament de la carta d'invitació a Cl@ve PIN des de l'opció "Registrar-se en Cl@ve"Disponible en la seu electrònica.
La carta s'enviarà al domicili fiscal que consti a la nostra base de dades en el moment de la sol·licitud.Una vegada rebuda, accedeix a la mateixa opció "Registrar-se en Cl@ve" per completar el registre.
Si no reps la carta amb el CSV per registrar-te, comprova quin és el domicili fiscal que consta al cens de la AEAT.
Per a més informació sobre aquest procediment consulta l'ajuda per a la "Sol·licitud de la carta invitació a Cl@ve i registre amb CSV".
També és possible el registre mitjançant videotrucada des de l'enllaç "Registrar-se en Cl@ve" prement "També pot registrar-se per VideoLlamada" o presencialment a qualsevol de les oficines d'inscripcions.
Després del registre en el sistema Cl@ve podràs realitzar tràmits per internet obtenint un PIN a través de l'app o de SMS que podràs sol·licitar des del mateix tràmit.