Erro 403, Erro de conexión SSL, Non se pode mostrar a páxina ou Conexión segura falida ao acceder ou asinar un trámite por Internet
Saltar índice da informaciónErro Non se pode mostrar páxina con certificado IZENPE
No caso de que ao asinar cun certificado IZENPE en tarxeta criptográfica apareza a mensaxe "Non se pode mostrar páxina", "Erro de conexión SSL", hai que realizar as seguintes comprobacións:
Verifica que o software "Card Manager" versión mínima 4.0.1.0 está instalado. Se non o está, cómpre contactar con Izenpe.
Desde o acceso directo do escritorio ou desde o menú "Inicio", "Todos os programas" ou "Todas as aplicacións", "Izenpe", pódese confirmar a instalación do software e a versión utilizada. Despois de abriro, pode comprobarse a versión facendo clic no botón "Acerca de...".
Se non se localizan estas opcións, pódese comprobar tamén a versión dos drivers de Izenpe (versión mínima 4.0.1.0) desde Panel de control, "Programas", "Programas e características".
Comproba que o "Card Manager" detecta o certificado e mostra o seu contido. En Card Manager pulsa "Ver...". Unha vez introducido o PIN, se a validación é correcta, aparecerá o certificado, seleccionao e pulsa "Ver" para comprobar a data de caducidade.
No Mozilla Firefox accédese desde o menú "Ferramentas" ou na icona de tres raias horizontais situadas na esquina superior dereita, "Opcións", "Privacidade e seguridade", "Seguridade", "Certificados", "Dispositivos de seguridade".
Hai que facer clic en "Cargar" para agregar un novo módulo. No campo "Nome do módulo ", teclea por exemplo "Izenpe". Despois pulsa o botón "Examinar" e busca en X:\Windows\System32 (onde X: corresponde á unidade de sistema), o arquivo "bit4ipki.dll", seleccionao e pulsa "Abrir".
Unha vez agregado o módulo, hai que seleccionar o dispositivo "Izenpe 0" que acaba de engadirse e "Iniciar sesión" para verificar o correcto funcionamento.
Despois de introducir o PIN e, se todo é correcto, aparecerá o texto "Sesión iniciada" no campo "Estado".
En "Ferramentas", "Axustes", "Privacidade & Seguridade", "Seguridade", "Certificados", "Ver certificados" solicitarase o PIN e o certificado deberá aparecer na pestana "Os seus certificados".
Se aparece o erro "Fallou o inicio de sesión" ou similar, pode deberse a dúas causas:
-
Que estea bloqueado o PIN.
-
Que o PIN non estea bloqueado pero haxa problemas de conectividade co lector e o chip da tarxeta.
Nestes casos hai que contactar co soporte de Izenpe.