Erro 403, Erro de conexión SSL, Non se pode mostrar a páxina ou Conexión segura falida ao acceder ou asinar un trámite por Internet
Saltar índice da informaciónErro 403. Quere rexistrarse en sistema Cl@ve
Se o erro 403 aparece ao intentar rexistrarse no sistema Cl@ve con certificado ou DNI electrónico, hai que asegurarse de que se dispón dunha sinatura electrónica válida e de que o navegador de Internet recoñécea.
Para iso, poden seguirse as indicacións detalladas das ligazóns de axuda cando se accede con certificado ou DNIE e prodúcese o erro 403, seleccionando a opción correspondente para o navegador e o sistema operativo utilizado.
Se non dispós de certificado ou DNI electrónico solicita o envío da carta de invitación a Cl@ve desde a opción "Rexistrarse en Cl@ve" dispoñible na sede electrónica.
A carta enviarase ao domicilio fiscal que conste na nosa base de datos no momento da solicitude. Unha vez recibida, accede á mesma opción "Rexistrarse en Cl@ve" para completar o rexistro.
Se non recibes a carta co CSV para rexistrarche, comproba cal é o domicilio fiscal que consta no censo da AEAT.
Para máis información sobre este procedemento consulta a axuda para a "Solicitude da carta invitación a Cl@ve e rexistro con CSV".
Tamén é posible o rexistro mediante videochamada desde a ligazón "Rexistrarse en Cl@ve" pulsando "Tamén pode rexistrarse por Videochamada" ou presencialmente en calquera das oficinas de rexistro.
Tras o rexistro no sistema Cl@ve poderás realizar trámites por Internet obtendo un PIN a través da APP ou de SMS que poderás solicitar desde o mesmo trámite.