Erro 403, Erro de conexión SSL, Non se pode mostrar a páxina ou Conexión segura falida ao acceder ou asinar un trámite por Internet
Saltar índice da informaciónErro 403. Quere rexistrarse en sistema Cl@ve
Se o erro 403 aparece ao intentar rexistrarse no sistema Cl@ve con certificado ou DNI electrónico, hai que asegurarse de que se dispón dunha sinatura electrónica válida e de que o navegador de Internet recoñécea.
Para iso, poden seguirse as indicacións detalladas das ligazóns de axuda cando se accede con certificado ou DNIE e prodúcese o erro 403, seleccionando a opción correspondente para o navegador e o sistema operativo utilizado.
Se non dispós de certificado ou DNI electrónico solicita o envío da carta de invitación a Cl@ve desde a opción "Rexistrarse en Cl@ve" dispoñible na Sede electrónica.
A carta enviarase ao domicilio fiscal que conste na nosa base de datos no momento da solicitude. Unha vez recibida, accede á mesma opción "Rexistrarse en Cl@ve" para completar o rexistro.
Se non recibes a carta co CSV para rexistrarche, comproba cal é o domicilio fiscal que consta no censo da AEAT.
Para máis información sobre este procedemento consulta a axuda para a "Solicitude da carta invitación a Cl@ve e rexistro con CSV".
Outra alternativa para o rexistro en Cl@ve é a opción de videoidentificación desde a APP Cl@ve. É un sistema cómodo, que non require desprazamento, para o que só cómpre descargar e instalar a APP no teu dispositivo móbil, dispor dun DNI en vigor e facilitar un enderezo de correo electrónico e un número de teléfono persoal. Con este rexistro adquírese un nivel básico pero nun proceso posterior, unha vez completada satisfactoriamente a revisión de evidencias electrónicas (vídeo, documento de identidade e biometría facial) por parte dun empregado público autorizado, pódese obter directamente o nivel de rexistro avanzado.
Tamén é posible o rexistro presencial en calquera das oficinas da Administración habilitada para iso.