Pagamento do imposto de matriculación
Se o resultado da declaración é a ingresar, deberase efectuar o pagamento do importe resultante da declaración. O xustificante do pagamento é o código NRC (Número de Referencia Completa) que xera a Entidade Colaboradora que xestionou o cobramento.
Se dispós de certificado ou DNI electrónico, podes facer o pagamento desde a opción "Pagamento do imposto de matriculación" nos trámites do Modelo 576. Non obstante, se accedes por Sede Electrónica, "Pagar, aprazar e consultar" ademais de certificado/DNI electrónico tamén poderás identificarche con Cl@ve.
Elixe a forma de pagamento facendo clic en "Pagamento con cargo en conta" ou en "Pagamento con tarxeta ou con Bizum".

Se accedes por pagamento con cargo en conta, cobre os datos do formulario e comproba que sexan correctos xa que, deberán coincidir cos que se indiquen no formulario do modelo 576. Para realizar o pagamento e obter o NRC, o certificado electrónico debe ser o do titular da conta, agás no caso de estar apoderado para ordenar cargos nunha conta de titularidade do obrigado. Se a sinatura electrónica coa que che identificaches realizou previamente algún pagamento, darache a opción de utilizar o mesmo IBAN, marcando o recadro correspondente. Se prefires utilizar unha conta distinta, podes indicara no campo "Código IBAN".
Lembra que deberás utilizar unha conta pertencente a unha Entidade Colaboradora adherida ao sistema para realizar o pagamento. Podes comprobar cales son estas entidades na ligazón "Ver Entidades adheridas a este servizo".
Unha vez cumprimentados os datos, pulsa sobre "Aceptar datos e Continuar".

Mostrarase un resumo cos datos indicados. Comproba que sexan correctos e, se é así, marca o recadro "Conforme" e pulsa no botón "Asinar e Enviar" para confirmar o pagamento.

Se todo é correcto, mostrarase na pantalla o NRC asignado. Trátase dun código de 22 caracteres que facilitan as Entidades Colaboradoras como xustificante do pagamento para presentacións a través de Internet. Nesta páxina disporás de 2 opcións:
-
"Imprimir Xustificante de Pagamento": permite visualizar e imprimir o recibo do cargo en conta cun resumo dos datos do pagamento.
-
"Realizar Declaración": mediante esta opción enlázase co trámite da Sede para o que obtivo o NRC para finalizar a presentación.


Se optaches polo cargo con tarxeta ou bizum, o proceso é bastante similar. Unha vez enchas os datos do modelo selecciona unha das dúas opcións, tarxeta ou bizum, e pulsa "Aceptar datos e continuar".

A continuación marca "Conforme" e pulsa "Asinar e enviar".

Se seleccionas pagamento con tarxeta, continúa coas instrucións que che ofreza a túa Entidade Financeira para facer o pagamento. Se todo é correcto, mostrarase na pantalla o NRC asignado. Se elixes como forma de pagamento bizum, terás que introducir o número de teléfono rexistrado en Bizum e pulsar o botón "Continuar coa compra ". Avísase de que cómpre ter o teléfono móbil preto para finalizar o pagamento xa que se dispón de 4 minutos para realizar a operación.
Unha vez feito o pagamento, verás en pantalla o NRC asignado.
Lembra que se non dispós de certificado electrónico, DNI electrónico ou Cl@ve, tamén é posible realizar o pagamento acudindo a unha oficina dunha entidade bancaria e facilitando todos os datos relativos á autoliquidación. Non cómpre achegar ningún modelo, só os datos que se utilizan para a xeración do NRC e que son os mesmos que se solicitan para facer o pagamento a través da páxina web da AEAT (modelo, exercicio, período, NIF declarante, apelido e importe exacto do ingreso).
Se a Entidade bancaria dispón do servizo de banca electrónica, tamén é posible realizar a solicitude do NRC a través da súa páxina web.
En caso de estar realizando o pagamento en nome doutra persoa, haberá que ter en conta que, para poder obter o NRC a través da pasarela de pagamentos da AEAT, deben coincidir o titular do certificado e o titular da conta como ordenantes do pagamento, pero o NIF que se facilite á Entidade Colaboradora para obter o NRC será sempre o do declarante ou obrigado tributario.
Para as operacións de pagamento mediante cargo en conta, desde a entrada en vigor da Resolución do 3 de xuño de 2009, é posible realizar o pagamento a través da páxina web da AEAT nunha conta de titularidade do obrigado e que a orde de cargo sexa realizada por unha persoa distinta deste .
Se estás realizando o pagamento en nome dun terceiro utilizando a conta bancaria do titular da declaración (obrigado ao pagamento), deberás estar apoderado polo obrigado como ordenante do pagamento para realizar esta operación.
O rexistro deste apoderamento pode realizarse a través de Internet sempre que o mandante (que deberá ser o obrigado tributario) dispoña de certificado electrónico e sexa persoa física. O apoderamento concreto para realizar este tipo de trámites é AEAT - Pagamento mediante cargo en conta, que se inclúe dentro do apartado "Outro trámites específicos" do "Catálogo de trámites habilitados para o apoderamento".
Para realizar o pagamento en nome dun terceiro deberás marcar no formulario o recadro "Pagamento con apoderamento na conta do obrigado ".
Se necesitas anular un NRC xerado, poderás utilizar a opción "Anulación do NRC 's (modelos 576, 696)".