Como resolver dúbidas ou erros relacionados con Cl@ve
Saltar índice da información"(66) Está intentando acceder a un servizo que require un rexistro presencial ou con certificado electrónico recoñecido" ou "(66) Usuario non rexistrado presencialmente nas oficinas de Rexistro ou mediante certificado electrónico"
O acceso con Cl@ve a determinados trámites electrónicos de organismos distintos á AEAT require un nivel de seguridade alto en Cl@ve, é dicir, o rexistro ten que haberse realizado de forma presencial ou por Internet con certificado electrónico.
Nota: é o organismo responsable do trámite o que establece o nivel de seguridade de rexistro que require o devandito servizo.
A icona que se mostra xunto a este tipo de trámites é o seguinte:
Se che rexistraches en Cl@ve co CSV da carta de invitación ou mediante videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ) e ao acceder a algún trámite doutros organismos obtés o erro "(66) Está intentando acceder a un servizo que require un rexistro presencial ou con certificado electrónico" ou "(066) Usuario non rexistrado presencialmente nas oficinas de Rexistro ou mediante certificado electrónico", "66 A calidade do servizo é maior que a censada (Cl@ve PIN)", debes obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve por algunhas destas vías:
Rexistro presencial
Podes rexistrarche fisicamente nalgunha das Oficinas de Rexistro dispoñible. Para localizar a que máis conveña, podes utilizar o buscador de oficinas que se encontra no Portal de Acceso Xeral.
Ten en conta que se realizas o rexistro nunha oficina da Axencia Tributaria cómpre solicitar cita a través de Internet ou chamando ao 91 290 13 40 ou 901 200 351.
Para máis información, podes consultar a axuda "Rexistro presencial no sistema Cl@ve".
Por Internet, na páxina web ou utilizando a APP Cl@ve, con certificado ou DNI electrónico
Accede ao trámite "Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve con certificado ou DNI electrónico", nas xestións de Cl@ve que encontrarás no apartado "Identificación electrónica", "Cl@ve", "Todas as xestións" (no recadro azul "Xestións destacadas") e "Outras Xestións". Se utilizas a APP Cl@ve, accede á categoría "Xestións" situadas no menú da parte inferior da pantalla, "Os meus datos en Cl@ve" e pulsa "Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve". Esta ligazón require ter instalado no dispositivo móbil un certificado electrónico software, se desexas identificarche con DNIE o dispositivo (Android) debe ter instalada a tecnoloxía NFC.
Ao acceder se che informa do tipo de alta que utilizaches cando che deches de alta no servizo "Vostede rexistrouse en Cl@ve cunha carta invitación. Se acepta, se lle vai modificar o nivel de rexistro a Nivel Alto, que lle permitirá acceder aos servizos das administracións públicas que requiran este nivel de rexistro". Fai click en "Acepto" para continuar.
Móstranse os datos asociados ao teu rexistro: DNI /NIE, Nome e apelidos, número de teléfono móbil, correo electrónico e un novo código de activación, que che servirá para darche de alta en Cl@ve permanente. Fai click en "Visualizar Pdf" para obter o xustificante do trámite realizado.
No xustificante de modificación de datos, indícase o Nivel de rexistro Alto asociado ao rexistro presencial ou telemático con certificado electrónico.