Como resolver dúbidas ou erros relacionados con Cl@ve
Saltar índice da informaciónComo rexistrarse en Cl@ve despois de renunciar
Se nalgún momento renunciaches ao servizo Cl@ve pero desexas rexistrarche de novo, o rexistro debe ser presencial ou con certificado ou DNI electrónico desde a Sede electrónica da AEAT ou desde a APP Cl@ve.
Se accedes a "Rexistrarse en Cl@ve" obterás o erro correpondiente, xa que tras a renuncia non é posible o rexistro mediante videochamada (temporalmente non se encontra dispoñible ) ou mediante carta de invitación".
Usuarios sen teléfono
Lembra que o rexistro en Cl@ve permite unicamente un número de teléfono móbil por usuario. Neste caso, inhabilítase automaticamente o acceso ao sistema Cl@ve para o anterior usuario asociado.
Se outro usuario utilizou teu mesmo número de teléfono móbil para rexistrarse, quedarás en estado "Sen teléfono" e se che enviará automaticamente unha comunicación informando da situación e coas instrucións para establecer de novo un número de teléfono.
Podes acceder a "Modificar o teléfono con certificado ou DNI electrónico" ou a "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por Videochamada" (temporalmente non se encontra dispoñible ) para indicar de novo o número de teléfono móbil.
Tamén podes realizar a modificación de maneira presencial en calquera oficina de rexistro, con cita.