Como resolver dúbidas ou erros relacionados con Cl@ve
Saltar índice da informaciónComo rexistrarse en Cl@ve despois de renunciar ou inhabilitarse por rexistro co seu teléfono móbil
Se nalgún momento renunciaches ao servizo Cl@ve, pero desexas rexistrarche de novo, o rexistro debe ser presencial ou con certificado ou DNI electrónico desde a Sede electrónica da AEAT ##3##ou desde a APP Cl@ve.
Se accedes a "Rexistrarse en Cl@ve" obterás o erro correpondiente, xa que tras a renuncia non é posible o rexistro mediante videochamada ou mediante carta de invitación".
Usuarios sen teléfono
Se che rexistraches en Cl@ve pero non podes obter unha petición de autenticación porque outro usuario utilizou o mesmo número de teléfono móbil para rexistrarse, xerarase automaticamente unha nova carta invitación con CSV que che chegará ao teu domicilio fiscal para que poidas rexistrar o teu teléfono.
Tamén podes acceder a "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por Videochamada" para indicar de novo o número de teléfono móbil.
Lembra que o rexistro en Cl@ve permite unicamente un número de teléfono móbil por usuario. Neste caso, inhabilítase automaticamente o acceso ao sistema Cl@ve para o anterior usuario asociado.