Como resolver dúbidas ou erros relacionados con Cl@ve
Saltar índice da informaciónNon recibo a SMS co PIN
Se non recibes a SMS co PIN, revisa se a terminación do número de teléfono que se mostra no báner da páxina coincide co teu. Lembra que o número do teléfono móbil que estás utilizando para obter o PIN ten que ser o mesmo que tes rexistrado no sistema Cl@ve.
Se verificaches que a terminación coincide, intentao de novo; se segues sen recibiro, a incidencia podería estar relacionado con algún problema puntual no envío da SMS.
Neste caso recomendámosche que contactes co teu provedor de telefonía para verificar se tes habilitado a recepción deste tipo de mensaxes SMS.
A continuación, reinicia o dispositivo e verifica que existe espazo na bandexa de entrada de mensaxes SMS do seu dispositivo para recibir SMS novas.
Se tes instalado algún antivirus no seu teléfono recomendámosche que o desactives momentaneamente xa que é posible que estea bloqueando a recepción da mensaxe.
En calquera caso, recomendamos a instalación da APP Cl@ve para acceder con Cl@ve Móbil escaneando o código QR ou confirmando a petición de autenticación e así evitar problemas na recepción das SMS.
Se a terminación do número de teléfono non coincide co teu , podes actualizaro polas seguintes vías:
-
Por Internet desde o servizo "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por Videochamada" (Non dispoñible neste momento), que encontrarás no apartado "Outro xestións" na páxina de trámites de "Cl@ve" na Sede electrónica e na APP Cl@ve.
-
Por Internet desde a opción "Modificar o teléfono con certificado ou DNI electrónico" no mesmo apartado que para o descrito anteriormente, para o que se require certificado ou DNIE.
-
Presencialmente en calquera das oficinas de rexistro habilitado. Neste caso é imprescindible a presenza física da persoa que quere cambiar o seu número de teléfono co seu DNI.
Funcionan como oficinas de rexistro distribuído por toda España a rede de oficinas da Axencia Estatal de Administración Tributaria, das Entidades Xestoras e Servizos Comúns da Seguridade Social, do Servizo Público de Emprego Estatal e a rede de oficinas de Información e Atención ao Cidadán das Delegacións e subdelegacións do Goberno. Así mesmo, numerosas Comunidades Autónomas e Entidades Locais habilitaron tamén as súas redes de oficinas para realizar os procesos da modificación dos datos achegados na acreditación de Cl@ve.
Podes encontrar a relación de Oficinas de Rexistro actualizado no buscador do Portal Xeral de Acceso. Marca a opción Cl@ve para que aparezan as oficinas que ofrecen este servizo. Lembra que moitas dela requiren cita, como por exemplo as da AEAT en cuxo caso podes facero por Internet desde os servizos de asistencia e cita ou chamando ao 91 290 13 40 ou ao 901 200 351, de luns a venres de 9 a 19 horas.