Como resolver dúbidas ou erros relacionados con Cl@ve
Saltar índice da informaciónUsuario rexistrado en Cl@ve sen teléfono. Como actualizar número de teléfono
Estás sen teléfono no rexistro Cl@ve?
O rexistro en Cl@ve permite un único número de teléfono móbil por usuario. Se outra persoa se rexistra con teu mesmo número, quedarás sen teléfono asociado ao teu rexistro e se che enviará automaticamente unha comunicación para informarche da túa situación e as instrucións para que poidas volver utilizar Cl@ve.

Se quedas sen teléfono asociado, pecharase a túa sesión na APP Cl@ve e ao iniciara de novo, requirirase que actualices o teu número de teléfono.

Ademais, se intentas rexistrarche de novo, tamén aparecerá un aviso indicando que debes actualizar o número para poder utilizar Cl@ve.

Como actualizar o número de teléfono en Cl@ve?
- Presencialmente en oficinas de rexistro
Para acudir a unha oficina da AEAT accede a Asistencia e cita desde a Sede electrónica da AEAT seleccionando o servizo "Identificación electrónica, "Rexistro en Cl@ve", ou chama ao teléfono 91 290 13 40 de luns a venres, de 9 a 19 horas (ata as 15 horas en agosto).
- Desde a APP Cl@ve con certificado ou con DNI electrónico
En iOS non é posible realizar a modificación con DNI electrónico.
- Desde a Sede electrónica da AEAT con certificado ou con DNI electrónico
Accede a Modificar o teléfono con certificado ou DNI electrónico desde Identificación electrónica, Cl@ve Móbil, Todas as xestións.