Como resolver dúbidas ou erros relacionados con Cl@ve
Saltar índice da informaciónVostede xa está rexistrado no sistema Cl@ve
Esta mensaxe aparece cando o usuario que intenta rexistrarse en Cl@ve xa consta como rexistrado.
Neste caso xa podes utilizar Cl@ve para identificarche en trámites electrónicos, mediante a ligazón "Cl@ve Móbil (inclúe Cl@ve PIN)". Tamén podes seguir utilizando o envío dunha SMS co código PIN.
Para a primeira opción, accede ao trámite que necesites realizar, mostrarase a petición de autenticación cos datos do organismo solicitante, o código QR para escanearo coa APP , o contador do tempo de caducidade da petición (5 minutos) e o código de verificación de tres díxitos. Se non podes escanear o código QR, pulsa na alternativa "...continuar coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR ".
Finalmente, na APP mostrarase o aviso "Autenticación realizada" e, no navegador web, accederás a xestión que intentabas realizar xa autenticado.
Se ao autenticarche mediante Cl@ve Móbil non podes acceder escaneando o código QR coa APP Cl@ve dispós dunha altenativa para identificarche cos datos do DNI ou NIE, pulsa "...continuar coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR ".
Indica o teu DNI /NIE e achega o dato de contraste requirido en función do teu tipo de documento de identidade: data de validez se é un DNI, data de expedición en caso de DNI permanente ou número de soporte se é un NIE.
Ao pulsar "Continuar", mostrarase unha petición de autenticación que deberás confirmar a través da APP . En caso de non ter instalada e activada a APP Cl@ve, espera 59 segundos para que se habilite a opción para recibir un PIN a través SMS no teu móbil.