Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informació"(66) Està intentant accedir a un servei que requereix un registre presencial o amb certificat electrònic reconegut" o "(66) Usuari no registrat presencialment en les oficines de Registre o mitjançant certificat electrònic"
L'accés amb Cl@ve a determinats tràmits electrònics d'organismes diferents de l'AEAT requereix un nivell de seguretat alt en Cl@ve, és a dir, el registre ha d'haver-se realitzat de manera presencial o per Internet amb certificat electrònic.
Nota: és l'organisme responsable del tràmit el que estableix el nivell de seguretat de registre que requereix aquest servei.
La icona que es mostra al costat d'aquest tipus de tràmits és el següent:
Si et vas registrar en Cl@ve amb el CSV de la carta d'invitació o mitjançant videotrucada (Temporalment no es troba disponible ) i en accedir a algun tràmit d'uns altres organismes obtens l'error"(66) Està intentant accedir a un servei que requereix un registre presencial o amb certificat electrònic" o "(066) Usuari no registrat presencialment en les oficines de Registre o mitjançant certificat electrònic", "66 La qualitat del servei és major que la censada (Cl@ve PIN)", has d'obtenir un nivell de seguretat superior en Cl@ve per alguna d'aquestes vies:
Registre presencial
Pots registrar-te físicament en alguna de les Oficines de Registre disponibles. Per localitzar la que més convingui, pots utilitzar el cercador d'oficines que es troba en el Portal d'Accés General.
Ten en compte que si realitzes el registre en una oficina de l'Agència Tributària és necessari sol·licitar cita a través d'Internet o trucant al 91 290 13 40 o 901 200 351.
Per a més informació, pots consultar l'ajuda"Registre presencial en el sistema Cl@ve".
Per Internet, en la pàgina web o utilitzant l'APP Cl@ve, amb certificat o DNI electrònic
Accedeix al tràmit "Obtenir un nivell de seguretat superior en Cl@ve amb certificat o DNI electrònic", en les gestions de Cl@ve que trobaràs en l'apartat"Identificació electrònica", "Cl@ve", "Totes les gestions" (en el requadre blau "Gestions destacades") i "Altres Gestions". Si utilitzes l'APP Cl@ve, accedeix a la categoria "Gestions" situada en el menú de la part inferior de la pantalla, "Les meves dades en Cl@ve" i prem "Obtenir un nivell de seguretat superior en Cl@ve". Aquest enllaç requereix tenir instal·lat en el dispositiu mòbil un certificat electrònic programa, si desitges identificar-te amb DNIE el dispositiu (Android) ha de tenir instal·lada la tecnologia NFC.
En accedir se t'informa del tipus d'alta que vas utilitzar quan et vas donar d'alta en el servei "Vostè es va registrar en Cl@ve amb una carta invitació. Si accepta, se li modificarà el nivell de registre a Nivell Alt, que li permetrà accedir als serveis de les administracions públiques que requereixin aquest nivell de registre". Fes clic en "Accepto" per continuar.
Es mostren les dades associades al teu registre: DNI /NIE, Nom i cognoms, número de telèfon mòbil, correu electrònic i un nou codi d'activació, que et servirà per donar-te d'alta en Cl@ve permanent. Fes clic a "Visualitzar Pdf" per obtenir el justificant del tràmit realitzat.
En el justificant de modificació de dades, s'indica el Nivell de registre Alt associat al registre presencial o telemàtic amb certificat electrònic.