Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióNo rebo l'SMS amb el PIN
Si no reps l'SMS amb el PIN, revisa si la terminació del número de telèfon que es mostra en el bàner de la pàgina coincideix amb el teu. Recorda que el número del telèfon mòbil que estàs utilitzant per obtenir el PIN ha de ser el mateix que tens registrat en el sistema Cl@ve.
Si has verificat que la terminació coincideix, intenta-ho novament; si segueixes sense rebre-ho, la incidència podria estar relacionat amb algun problema puntual en l'enviament de l'SMS.
En aquest cas et recomanem que contactis amb el teu proveïdor de telefonia per verificar si tens habilitat la recepció d'aquest tipus de missatges SMS.
A continuació, reinicia el dispositiu i verifica que existeix espai en la safata d'entrada de missatges SMS del seu dispositiu per rebre SMS nous.
Si tens instal·lat algun antivirus en el seu telèfon et recomanem que el desactivis momentàniament ja que és possible que estigui bloquejant la recepció del missatge.
En qualsevol cas, recomanem la instal·lació de l'APP Cl@ve per accedir amb Cl@ve Mòbil escanejant el codi QR o confirmant la petició d'autenticació i així evitar problemes en la recepció dels SMS.
Si la terminació del número de telèfon no coincideix amb el teu, pots actualitzar-ho per les següents vies:
-
Per Internet des del servei "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve per Videotrucada" (No disponible en aquest moment), que trobaràs en l'apartat"Altres gestions" en la pàgina de tràmits de "Cl@ve" en la Seu electrònica i en l'APP Cl@ve.
-
Per Internet des de l'opció"Modificar el telèfon amb certificat o DNI electrònic" en el mateix apartat que per al descrit anteriorment, per a la qual cosa es requereix certificat o DNIE.
-
Presencialment en qualsevol de les oficines de registre habilitades. En aquest cas és imprescindible la presència física de la persona que vol canviar el seu número de telèfon amb el seu DNI.
Funcionen com oficines de registre distribuïdes per tot Espanya la xarxa d'oficines de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de les Entitats Gestores i Serveis Comuns de la Seguretat Social, del Servei Públic d'Ocupació Estatal i la xarxa d'oficines d'Informació i Atenció al Ciutadà de les Delegacions i subdelegacions del Govern. Així mateix, nombroses Comunitats Autònomes i Entitats Locals han habilitat també les seves xarxes d'oficines per realitzar els processos de la modificació de les dades aportades en l'acreditació de Cl@ve.
Pots trobar la relació d'Oficines de Registre actualitzada en el cercador del Portal General d'Accés. Marca l'opció Cl@ve perquè apareguin les oficines que ofereixen aquest servei. Recorda que moltes d'ella requereixen cita, com per exemple les de l'AEAT cas en què pots fer-ho per Internet des dels serveis d'assistència i cita o trucant al 91 290 13 40 o al 901 200 351, de dilluns a divendres de 9 a 19 hores.