Missatges relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióNo rebo l'SMS amb el codi PIN
Recorda que el número del telèfon mòbil que estàs utilitzant per obtenir el PIN ha de ser el mateix que vas registrar en donar-te d'alta en el sistema Cl@ve.
Si has canviat de número de telèfon, pots actualitzar-lo en Cl@ve per les següents vies:
- Per internet, sense certificat o DNI electrònic, des del servei "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve per VideoLlamada", que trobaràs en l'apartat "Altres tràmits" del portal "Registre Cl@ve".
- Per internet, amb certificat o DNI electrònic, des de l'opció "Modificar el telèfon amb certificat o DNI electrònic" al portal "Registre Cl@ve".
- Utilitzant la app Cl@ve PIN per a dispositius mòbils, des de la categoria "Gestions", prement "Modificar número de telèfon associat a Cl@ve".
- Presencialment en oficines d'inscripcions.En cas d'acudir a oficines de AEAT és necessari que sol·licitis cita prèvia, trucant al 91 290 13 40 o al 901 200 351, de dilluns a divendres de 9 a 19 hores, o per internet des del servei Cita prèvia.
Si el telèfon és correcte, et recomanem que contactis amb el teu proveïdor de telefonia per verificar si tens habilitat la recepció d'aquest tipus de missatges SMS.
A continuació, reinicia el dispositiu i verifica que hi ha espai a la safata d'entrada de missatges SMS del seu dispositiu per rebre SMS nous.
Si tens instal·lat algun antivirus al seu telèfon et recomanem que el desactivis momentàniament ja que és possible que estigui bloquejant la recepció del missatge.
En qualsevol cas, recomanem la instal·lació de l'app Cl@ve PIN per visualitzar el PIN al dispositiu, i així evitar problemes a la recepció dels SMS.