Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióNo rebo l'SMS amb el codi PIN
Recorda que el número del telèfon mòbil que estàs utilitzant per obtenir el PIN ha de ser el mateix que vas registrar en donar-te d'alta en el sistema Cl@ve.
Si has canviat de número de telèfon, pots actualitzar-ho en Cl@ve per les següents vies:
- Per Internet, sense certificat o DNI electrònic, des del servei "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve per Videotrucada", que trobaràs en l'apartat"Altres tràmits" del portal "Cl@ve".
- Per Internet, amb certificat o DNI electrònic, des de l'opció"Modificar el telèfon amb certificat o DNI electrònic" en el portal "Cl@ve".
- Utilitzant l'APP Cl@ve per a dispositius mòbils, des de la categoria "Gestions" situada en el menú de la part inferior de la pantalla, prement "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve".
- Presencialment en oficines de registre. En cas d'acudir a oficines d'AEAT és necessari que sol·licitis cita, trucant al 91 290 13 40 o al 901 200 351, de dilluns a divendres de 9 a 19 hores, o per Internet des del servei cita.
Si el telèfon és correcte, et recomanem que contactis amb el teu proveïdor de telefonia per verificar si tens habilitat la recepció d'aquest tipus de missatges SMS.
A continuació, reinicia el dispositiu i verifica que existeix espai en la safata d'entrada de missatges SMS del seu dispositiu per rebre SMS nous.
Si tens instal·lat algun antivirus en el seu telèfon et recomanem que el desactivis momentàniament ja que és possible que estigui bloquejant la recepció del missatge.
En qualsevol cas, recomanem la instal·lació de l'APP Cl@ve per visualitzar el PIN en el dispositiu, i així evitar problemes en la recepció dels SMS.