Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióVostè ja està registrat en el sistema Cl@ve
Aquest missatge apareix quan l'usuari que intenta registrar-se en Cl@ve ja consta com registrat.
En aquest cas ja pots utilitzar Cl@ve per identificar-te en tràmits electrònics, mitjançant l'enllaç"Cl@ve Mòbil (inclou Cl@ve PIN)". També pots seguir utilitzant l'enviament d'un SMS amb el codi PIN.
Per a la primera opció, accedeix al tràmit que necessitis realitzar, es mostrarà la petició d'autenticació amb les dades de l'organisme sol·licitant, el codi QR per escanejar-ho amb l'APP, el comptador del temps de caducitat de la petició (5 minuts) i el codi de verificació de tres dígits. Si no pots escanejar el codi QR, prem en l'alternativa"...continuar amb l'autenticació per Cl@ve mòbil sense lectura del QR".
Finalment, en l'APP es mostrarà l'avís"Autenticació realitzada" i, en el navegador web, accediràs la gestió que intentaves realitzar ja autenticat.
Si en autenticar-te mitjançant Cl@ve Mòbil no pots accedir escanejant el codi QR amb l'APP Cl@ve disposes d'una altenativa per identificar-te amb les dades del DNI o NIE, prem "...continuar amb l'autenticació per Cl@ve mòbil sense lectura del QR".
Indica el teu DNI /NIE i aporta la dada de contrast requerit en funció del teu tipus de document d'identitat: data de validesa si és un DNI, data d'expedició en cas de DNI permanent o número de suport si és un NIE.
En prémer Continuar", es mostrarà una petició d'autenticació que hauràs de confirmar a través de l'APP. En cas de no tenir instal·lada i activada l'APP Cl@ve, espera 59 segons perquè s'habiliti l'opció per rebre un PIN a través SMS en el teu mòbil.