Missatges relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informació16600 s'ha excedit el nombre màxim d'intents fallits.Accés bloquejat
L'error "16600 Con les dades utilitzades per identificar-se, s'ha superat el nombre màxim d'intents fallits permesos per dia.Per la seva seguretat, l'accés s'ha bloquejat.Torni-ho a intentar demà" es produeix després d'introduir repetides vegades dades errònies, tant en l'obtenció de Cl@ve PIN com en la identificació posterior amb el PIN rebut.
Obtenció de Cl@ve PIN
Per obtenir un PIN l'usuari s'ha d'identificar amb el DNI/NIE i la dada de contrast requerit en funció del seu tipus de document d'identitat:
- Data de validesa, per a DNI;
- Data d'expedició, per a DNI permanent (01-01-9999);
- Número de suport, si és un NIE.
Després de diversos intents indicant erròniament la dada de contrast, el sistema es bloqueja per seguretat i es mostra el missatge "16600 Con les dades utilitzades per identificar-se, s'ha superat el nombre màxim d'intents fallits permesos per dia.Per la seva seguretat, l'accés s'ha bloquejat.Torni-ho a intentar demà".
Pots tornar a intentar l'accés a partir de les 00:00 hores.
Identificació amb el PIN rebut
Si en identificar-te amb Cl@ve PIN en tràmits electrònics introdueixes un PIN erroni, apareixerà el missatge "La combinació Codi/PIN introduïda no és correcta".En aquest cas és recomanable que no tornis a intentar l'accés amb el mateix PIN erroni per no bloquejar-lo.
Al seu lloc, prem "Tornar" i sol·licita un altre PIN.A continuació, assegura't que t'identifiques amb l'últim PIN rebut per SMS o visualitzat en la app i no amb un altre d'obtingut anteriorment.
En cas que realitzis 6 intents d'accés amb un PIN erroni, es bloquejarà l'accés per seguretat i apareixerà el missatge:"16600 Con les dades utilitzades per identificar-se, s'ha superat el nombre màxim d'intents fallits permesos per dia.Per la seva seguretat, l'accés s'ha bloquejat.Torni-ho a intentar demà".
Pots tornar a intentar l'accés a partir de les 00:00.