Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióCom registrar-se en Cl@ve després de renunciar
Si en algun moment vas renunciar al servei Cl@ve però desitges registrar-te novament, el registre ha de ser presencial o amb certificat o DNI electrònic des de la Seu electrònica de l'AEAT o des de l'APP Cl@ve.
Si accedeixes a "Registrar-se en Cl@ve" obtindràs l'error correpondiente, ja que després de la renúncia no és possible el registre mitjançant videotrucada (temporalment no es troba disponible ) o mitjançant carta d'invitació".
Usuaris sense telèfon
Recorda que el registre en Cl@ve permet únicament un número de telèfon mòbil per usuari. En aquest cas, s'inhabilita automàticament l'accés al sistema Cl@ve per a l'anterior usuari associat.
Si un altre usuari ha utilitzat teu mateix número de telèfon mòbil per registrar-se, quedaràs en estat "Sense telèfon" i se t'enviarà automàticament una comunicació informant de la situació i amb les instruccions per establir novament un número de telèfon.
Pots accedir a "Modificar el telèfon amb certificat o DNI electrònic" o a "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve per Videotrucada" (temporalmente no es troba disponible ) per indicar novament el número de telèfon mòbil.
També pots realitzar la modificació de manera presencial en qualsevol oficina de registre, amb cita.