Missatges relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióCom registrar-se en Cl@ve PIN després de renunciar o inhabilitar-se per registre amb el seu telèfon mòbil
Si en algun moment vas renunciar al servei Cl@ve PIN però desitges registrar-te novament, pots fer-ho per qualsevol de les vies de registre disponibles:
- Registre per internet amb carta d'invitació i CSV o amb videotrucada
- Registro per internet amb certificat o DNI electrònic
Ambdues vies estan disponibles al portal "Registre Cl@ve".
- Registre presencial
- Registre des de la app Cl@ve PIN per a dispositius mòbils.En instal·lar l'aplicació i activar l'usuari, si no estàs registrat, l'aplicació ho detecta i en aquell moment et dona opció a registrar-te.
- Si selecciones "Mitjançant carta al domicili fiscal" podràs sol·licitar l'enviament de la carta al teu domicili fiscal i una vegada rebuda, registrar-te amb el codi CSV (Codi Segur de Verificació) de la carta.
- Si selecciones "Per videotrucada", et comunicarà amb un agent que procedirà al registre en aquell moment (necessites tenir instal·lada la app ZOOM al dispositiu i a més activar la cambra i el so).
- També pots seleccionar el registre mitjançant certificat electrònic o DNIi, que et comunicarà amb la pàgina web, per a la qual cosa hauràs de tenir instal·lat al dispositiu un certificat electrònic vàlid.
Usuaris sense telèfon
Si t'has registrat en Cl@ve però no pots obtenir un PIN perquè un altre usuari ha utilitzat el mateix número de telèfon mòbil per registrar-se, es generarà automàticament un nova carta invitació amb CSV que t'arribarà al teu domicili fiscal perquè puguis registrar el teu telèfon.
Recorda que el registre en Cl@ve PIN permet únicament un número de telèfon mòbil per usuari.En aquest cas, s'inhabilita automàticament l'accés al sistema Cl@ve per a l'anterior usuari associat.