Com resoldre dubtes o errors relacionats amb Cl@ve
Saltar índex de la informacióCom registrar-se en Cl@ve després de renunciar o inhabilitar-se per registre amb el seu telèfon mòbil
Si en algun moment vas renunciar al servei Cl@ve, però desitges registrar-te novament, el registre ha de ser presencial o amb certificat o DNI electrònic des de la Seu electrònica d'AEAT o des de l'APP Cl@ve.
Si accedeixes a "Registrar-se en Cl@ve" obtindràs l'error correpondiente, ja que després de la renúncia no és possible el registre mitjançant videotrucada o mitjançant carta d'invitació".
Usuaris sense telèfon
Si t'has registrat en Cl@ve però no pots obtenir una petició d'autenticació perquè un altre usuari ha utilitzat el mateix número de telèfon mòbil per registrar-se, es generarà automàticament una nova carta invitació amb CSV que t'arribarà al teu domicili fiscal perquè puguis registrar el teu telèfon.
També pots accedir a "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve per Videotrucada" per indicar novament el número de telèfon mòbil.
Recorda que el registre en Cl@ve permet únicament un número de telèfon mòbil per usuari. En aquest cas, s'inhabilita automàticament l'accés al sistema Cl@ve per a l'anterior usuari associat.