Posibles erros no uso do certificado electrónico
Saltar índice da informaciónCertificado caducado
Comproba se o certificado caducado está aínda instalado e se aparece xunto ao certificado renovado. Se é así é posible que estea interferindo na sinatura e impedindo que esta sexa correcta.
Mostrámosche aquí as comprobacións para os navegadores máis utilizados polos usuarios:
Microsoft Edge
Para comprobar se aínda existe un certificado caducado na Microsoft Edge##1##, accede a "Configuración e máis..." identificado coa icona de tres puntos horizontais situados na esquina superior dereita do navegador, "Configuración", "Privacidade, busca e servizos", "Seguridade", "Administrar certificados". O certificado debe aparecer na pestana "Persoal". Comproba se o certificado aparece repetido con distintas datas na columna "Data de expiración".
Google Chrome do windows
No google Chrome##1## do windows, accede ao menú "Personaliza e controla Google Chrome" identificado coa icona de tres puntos verticais situadas na esquina superior dereita do navegador, fai clic en "Configuración" e despois "Configuración avanzada". Dentro de "Privacidade e seguridade" fai clic en "Xestionar certificados". Na parte superior esquerda, selecciona Os teus certificados e, a continuación, Xestionar certificados importados desde Windows. O resto de opcións é igual que no navegador Microsoft Edge, xa que comparten o mesmo almacén de certificados.
Mozilla Firefox
Se o navegador é Mozilla Firefox accede a "Ferramentas" ou a icona de tres raias horizontais, "Opcións" no windows; "Firefox", "Preferencias" en Mac; "Editar", "Preferencias" no linux ".
Dentro de "Privacidade e seguridade", "Seguridade" pulsa o botón "Ver certificados" do apartado "Certificados" e comproba se o teu certificado está en vigor dentro da pestana "Os seus certificados".
Safari ou Google Chrome no macintosh
Se o navegador é Safari ou Google Chrome co sistema operativo Macintosh, estes navegadores utilizan o chaveiro de Mac como almacén de certificados. Para acceder ao Chaveiro fai clic en "Finder", "Aplicacións", "Utilidades", "Acceso a Chaveiros".
Despois, en "Chaveiros" selecciona "Inicio de sesión", en "Categoría" marca "Os meus certificados", e mostraranse os certificados electrónicos utilizados tanto por "Safari" como polo "google "Chrome". Comproba a data de caducidade.
Antes de eliminar o certificado caducado é recomendable realizar unha copia (exportación) do certificado renovado. Consulta as instrucións correspondentes sobre a exportación de certificados dixitais.
Unha vez feita a copia de seguridade debe eliminarse o certificado caducado mediante as opcións "Tirar" ou "Eliminar".